{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Action med baby i.. ( Tudemarie ) {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg gik igang med at se en amerikansk actionfilm ( MEGA voldelig ) som vist hedder "Shut 'em up"....

Handler om en mand der sidder på en bænk, ser en gravid kvinde komme humpende panisk forbi... Efterfulgt af en stor brutal man der tydeligvis vil skyde hende..
'Helten' følger efter og ender med at slagte 20-30 'gunmen' for at redde pigen som så føder sin baby under skyderiet.. Hun ender med at blive skudt i hovedet og helten tager babyen med og slipper væk....
Han bliver forfulgt og skyder sig ud af masser af kniber med babyen på armen...

Efter en halv time var jeg så smadret og totalt tudemarie - selvom at det slet ikke var meningen at man skal tude - At jeg sagde til kæresten at jeg altså ikke kunne li' filmen... Han kiggede på mig og kunne se at jeg lignede en der lige havde fået at vide at min kat var kørt over eller sådan noget *G*
Var helt færdig.. Kunne slet ikke styre mig...
( Skal lige siges at jeg er gravid og hormoner og kvalme går amok i min krop )

Men er der nogen af jer der kender det ?
Efter vi fik vores søn i Okt. sidste år, kan jeg pludselig ikke se noget med børn der bliver gjort ondt mød, uden at gå helt i selvsving...
Sådan har jeg aldrig haft det.. Kan godt li' hårde voldsfilm/Action/Gys/Splatter osv, men åbenbart ikke når der er en baby med i..............

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Action med baby i.. ( Tudemarie )
Kommentér på:
Action med baby i.. ( Tudemarie )

Annonce