ARG - tænk hvad man siger ja ;-) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg kører jo altså lastbil - afløser forstås, når jeg har tid og fysik til det og når firmaet mangler hjælp!
I går ringede de så og spurgte om jeg gad være chauffør for en af de andre på en dagrenovationsrute(Husholdningsskrald).
Jeg skulle "bare" møde på pladsen kl 04.00 og så kører bilen, så var vi færdige kl 10 !
Og jow jow, jeg havde ingen trimninger og lidt penge og sjov med drengene var da ikke af vejen...
3 timer efter... ØHHH kan du møde kl 03.00 i stedet? jo, så skidt da...
Hvem ku ikke sove i aftes og fik først snøvlet sig i seng kl 23.30 - rigtig MIG.. så op igen kl 02.20 og på job - Hvornår vi var færdige spørg du - JOW kan man sige kl 15??? og tænk sig - vi fik gratis morgenmad på mcdonalds og middag på fiskehuset.. jow jow det er godt at køre skrald
OG så lokkede min makker mig til at tage turen mandag morgen "for det er jo den korte tur - vi er færdige til middag"
Men det er nu sjov, som 1 ud af 3 piger på hos sådan en flok skraldemænd - man skal kunne tage noget gas - til gengæld bliver man passet på så det vil noget! billeder fra turen kommer senere på http://blog.schnauzers.dk/
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Jeg har forgæves forsøgt at sælge min chef idag, men der er ingen der vil ha`ham..........Jeg lovede dem penge og alt muligt for at tage ham, men den gik desværre ikke:-))
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Vi har ferie nu, mig og Luna
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.256
Ja jeg har hygget mig!! lidt rart med en tur i noget ordentlig bil!
Jamen jeg troede også jeg havde ferie fra i tirsdags da sidste hund var trimmet.. men NEJ
ARG - tænk hvad man siger ja ;-)