{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Attentat på min storetå {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg kommet til mig selv igen, så jeg kan trække på smilebåndet.

Men det kunne jeg så absolut ikke for et par timer siden. Jeg skulle hænge vasketøj op, og noget skulle på bøjler. Da jeg er ret lille (i højden) så har jeg købt en "tingest" som er beregnet som en forlænget arm. Det er et skaft, hvor der ude i enden sidder 2 metalspyd, hvor man sætter bøjlen imellem og hænger den op.

Jeg skulle så lige til at hænge en trøje op, og "tingesten" hænger på en knage med spydene nedad. Idet jeg griber fat om den taber jeg den ned på gulvet, og uheldigvis sker der et attentat på min storetå. En ordentlig revne, knap 1 cm. fra neglen og blodet stod bare ud. For fan.......... hvor gjorde det ondt. Humpende ud på badeværelset kom manden med en balje, og så var det bare op med tåen og standse blødningen. Hold op hvor gør det ondt i lang tid - den sølle storetå var helt forkrampet i smerte.

Endnu er det ikke holdt op med at bløde, og det gør også lidt ondt, men skaden er vist ikke større end at den nok overlever.

Selvom "tingesten" er uundværlig så må moralen være - tab den aldrig, for den går direkte efter tåen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Attentat på min storetå
Kommentér på:
Attentat på min storetå

Annonce