533 visninger
|
Oprettet:
Godmorgen til den sidste dag i år 2007 {{forumTopicSubject}}
Godmorgen og hvad skal i så lave med hundene i dag ?
Vi skal på motionstur med vores + at vi også har min datters hund her - håber at vi kan nå en tur i lyngbakkerne her i formiddag, inden folk begynder at brage for meget :-))
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Fie og jeg skal ud og gå en tur med Jeanette og Luna lidt senere.
Så skal der ellers ikke laves så meget idag, andet end der skal smovses sushi til aften
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Vi skal ikke noget specielt vuffi og jeg. Sædvanlige gåtur.. Og iaften er vi hjemme, spiser lidt godt så det bliver stille og roligt. Sådan foretrækker Dinafisen det også ;0)
Hun er nu blevet vant til geværskud, som hun overhovedet ikke reagerer på, så nu må vi se hvor slemt det bliver iaften her ude på landet ;0)
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
hundene skal have en god lang tur, så de kan blive trætte, ellers skal der ikke ske så meget her.
godt nytår til jer alle
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Her har jeg været oppe siden kl. 7.30. Kæresten mente vi skulle forholdsvist tidligt op og stillede sit vækkeur, men det var altså kun mig og Trøffel der vågnede ved det:-/
Her kommer dagen til at gå med masser af madlavning, en god lang tur i hundeskov ved middagstid. Har heldigvis en hund der ikke er bange for nytår - men vil ikke tage chancen og gå med hende i aften - så hun skal aktiveres godt og grundigt inden aftentid!
Aftenen bliver bare tilbragt herhjemme sammen med kæresten og Trøffel, samt en hummer, en torsk og noget ko:-)
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 24
der skal da også komme et godt nytår her fra odense n
venter på at den lille står op så vi kan komme ud og gå en lang tur nede ved åen og se på den smukke frost i naturen
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
Vi suser i svømmehallen..
tøserne skal fyre den af i vand,samt har et par hvalpe og unghunde der kommer og skal ha lidt krudt af..
Har lavet så de får en lille svømmetur og lidt hvalpeleg
Ellers skal der søges efter foder,gåes tur og til slut får de et kæmpe ben..
Så burde de sove godt,når vi går ind i det nye år
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
Resten af dagen skal vi bare hygge stille og roligt kæresten og jeg ... vi har ikke planlagt det helt vilde ... bare lidt godt at spise og en masse råhygge med hinanden og hundene. =)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Jeg skal på gåtur i et par timer med René og Fie og så er det hjem og aflevere "min" bil.. Min far skal bruge den.. groft *G*
Og derefter skal vi bare hygge... Jeg købte et kæmpe ben forleden så det får hun engang i aften..
Og så skal jeg selv lave noget lækkert mad.. Hvis jeg ikke får spist mig mæt i chips med dip.. (det er sket før *G*)
Ellers hygge foran fjerneren *S* og et håb om at min nye overbo tager UD til fest og ikke selv holder den.. Så må jeg vist flytte ind i soveværelset..
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Rene og Rie det lyder da lækkert, her står den på Hamburgerryg, Grønlangkål med brune og hvide kartofler, samt Risalamande med kirsebærsovs :-))
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Ulla det er menuen vi normalt spiser juelaften *G*
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
I går lå han under min søns seng det mesteaf dagen.
Eller skal vi ha noget lækkert SEAFOOD, Sakki en oksestrube (med mindre han sir helt fra.....) og så skal jeg forhåbentligt møde en sød ven på HG. præsis kl. 12 og skååle.....du husker det nok ikk Ulla... *blink...blink*
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Jeg skal vaske 4-5 maskiner idag...ikke nemt at få fat i dem når der kun er 4 maskiner til 72 lejligheder....men jeg bestilte igår så nu er alle 4 mine her kl 11 *GG*
Ellers så skal vi ud til nogle venner, som bor ude ved fjorden og holde nytår. Vi tager derud i eftermiddag så vi kan gå en god lang tur med Emma inden der bliver for mørkt.....krudtet er Emma ligeglad med.
Godmorgen til den sidste dag i år 2007