891 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kender i det (Dårlig morgen) Kender i det (Dårlig morgen)

man vågner med et sæt og tror man kommer for sent på arbejde, hopper ud af sengen og glider i en pude som er hundens. avs !
bagefter kommer man i tanke om man er sygemeldt så man ikke skal på arbejde..
sætter sig ind´og ryger en smøg og brænder sig ¨på gløden..
Det ringer på døren, og jeg skal underskrive for et brev jeg modtager fra arbejdet..

Bum BUm det var så min opsigelse ..

Hunden er pivet i dag, og alt er bare møg.. smiley

kender i det ?

(LORTE MORGEN! )

Undskyld mit sure opstød.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det (Dårlig morgen)
  • #1   4. jan 2008 ja kender godt det med lorte dage, hvor alt bare går galt:-) kommer for sent op, skynder sig helt vildt, når på hængende hår bussen, og den man så skal skifte til, har fået nye bustider og er lige kørt, og den næste kører først en time senere. Jep har prøvet det:-(

• #3   4. jan 2008 3 dogs - ja .. de har kørt mig ned med stress efter jeg har haft 7 cheffer inde for 5 måneder, så min psyke tog sig en nedtur og jeg blev sygemeldt..
    men efter jeg ikke har været der i et år endnu kan HK ikke gøre noget da det er fuldt lovligt det de gør, selvom det er moralsk forkert af dem eftersom det er dem der er skyld i jeg sidder herhjemme nu ..

• #4   4. jan 2008 Så mangler du bare besøg af svigermor....så er "Lykken" sgu gjort.

Op med fanerne...livet går videre.

;0)

• #5   4. jan 2008 Solveig - neeej det ville ikke gøre mig noget smiley

Meeeeeen noget andet hvis det var min mor, - så var jeg skredet fra jorden tror jeg smiley

jaaa, men det passer mig bare så skidt .. smiley

• #6   4. jan 2008 Nej, kender ikke en dårlig morgen. Har ferie og står op til middag. GG.

Kommentér på:
Kender i det (Dårlig morgen)

Annonce