312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Jeg har rigtig ondt af mig selv Jeg har rigtig ondt af mig selv

Ja det har jeg..

jeg er lige blevet mor for 3 uger siden, og det er ikke det der er problemet smiley

jeg fik kejser snit så må ikke løfte for meget, og heller ikke gå for langt og slet ikke med vores hunde da de trækker når man går med dem, så i de næste 4 uger kan jeg ikke lufte hunde, jeg er så samtidigt ved at blive rigtig syg, har ondt i øret, halsen og hoved, og har små feber, og ud over det så har jeg fået mega tandpine smiley

Så jeg er "dømt" til at være inde af min kæreste hvilket jo gør jeg har vores datter hele dagen når han så ordner de andre ting, men puha det er ikke sjovt når hun græder og er utilpas når man selv har det skidt smiley

vrææææl hvorfor kunne jeg ikke bare være blevet syg for 1 måned siden i stedet for, og jeg bliver normalt ikke syg på den her måde men det er jo typisk

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har rigtig ondt af mig selv
Kommentér på:
Jeg har rigtig ondt af mig selv

Annonce