Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  priser på hvalpe???
  • #1   7. jan 2008 priserne er helt vilde syntes jeg skam også ;o/

Men folk må jo være viillige at betale den høje pris.

• #2   7. jan 2008 Udbud og efterspørgsel hænger sammen.

• #3   7. jan 2008 kan ikke forstå hvorfor folk vil give helt op til 6000- 7000 kr (er noget af det højeste jeg har set) for en hund uden stamtavle, når de næsten kan få en til samme pris med.

• #4   7. jan 2008 jeg gav omkring 5000 for min dogo argentino tæve, det er så pga det lyseblå øje. men hun har stamtavle er ud af de fineste liner

• #5   7. jan 2008 altså i "min" verden( Bullterriere.)

Koster en DKK tavle hund ca 12,000,+
    En uden f.eks fra polen koster "kun" det halve, men tit så mangler tavlen jo så.

• #6   7. jan 2008 Jeg gav 3500 kr for Kia uden tavle, med sundhedsbog, chippet og vaccineret og det synes jeg var meget rimeligt ... Men havde hun kostet 5000 kr. tror jeg nu også at jeg havde givet det ...
    Hvorvidt det så havde været rimeligt af opdrætter at tage 5000 kr. er en anden sag ... Men på den anden side ... Så længe de sikrer sig at vapsen ender i de rigtige hænder hvorfor så ikke tage den pris de kan få?

• #7   7. jan 2008 mia: det er vel løgn??? folk er sku godt dumme-
    også meget efterspørgsel kan der jo heller ikke blived ved med at være, men problemet er også at folk køber ved hundehandlere eller hvor hundene lever under dårlige vilkår og de får ondt af hunden, det støtter jo også hundesalget enormt meget

• #8   7. jan 2008 venessa: tak,ja det er hun hihi.
    og hun er den dejligste hund i verden.
    pga af det øje kan jeg ikke bruge hende til udstilling og avl, lidt ærligt for hun er elleres en total flot standart for dogoen, men pyt.
    men næste gang tager jeg en jeg kan bruge til udstiiling og evt avl

• #12   7. jan 2008 Mia ja nogen mere end andre *Gg*

• #13   7. jan 2008 ;o))

• #17   7. jan 2008 Lajla
    Så fik du da noget for pengene

• #18   7. jan 2008 Jeg har givet 4000kr for Silche..........hun er lige den blanding, jeg ville have......kiggede først og bestilte en chihuahua-pige m tavle til 14000kr. Men faldt så over Silche og måtte bare eje hende.........de 10000 resterende kr, står nu på en konto til uforudsete dylæge regninger. Og jeg har IKKE fortrudt.......havde hun kostet mere, ja så havde jeg købt hende alligevel :O)

• #19   7. jan 2008 I Luv my bullies -
    Hvad i alverden giver I så for en MED tavle?!?

• #20   7. jan 2008 Der er tavle på begge Kia's forældre, faderen er ikke avlskåret (se min profil) ... Jeg kender hendes aner og har i mine øjne alle fordelene ved en stamtavlehund uden at have stamtavlen ... Jeg kender begge hendes forældres historie og temperament first hand.
    Jeg skal ikke avle på Kia (hun bliver til den tid steriliseret) og hun skal ikke udstilles ...
    Jeg har længe ønsket mig en hvalp af lige netop den hanhund og min opdrætter var meget bevidst om at si de useriøse købere fra og insisterede på kun at sælge til dem der var villige til aktivt at følge hvalpen fra fødsel til afhentning med besøg og masser af tid til at stille spørgsmål og få svar, derfor synes jeg at prisen er rimelig ...
    Min første hund gav vi 500 kr. for inklusive lopper, eksklusive dyrlægetjeck og alt hvad dette indebærer på Vorbasse marked (fyyh) Til alt held var denne hvalp fuldstændig rask og levede i 15 år inden den måtte aflives pga. senil demens ... Men tilbage i 1989 vidste mine forældre ikke bedre mht. til ikke at støtte hundehandlere ...
    For en god ordens skyld er jeg imod hovedløs avl¨.
    Men jeg synes at det er for farligt at "give" hunde væk til en pris af 0-1000 kr. da der er større risiko for at de ender i de forkerte hænder hos impulsshoppere, hundehandlere etc.

• #21   7. jan 2008 I Luv my bullies -
    Damm, så har jeg da godt nok en "billig" race kan jeg godt se... ;o)

• #22   7. jan 2008 5000 kr for en blandingshund, jeg så en yorkshire blanding til - hold fast............11000 kr

• #23   7. jan 2008 maks 2000 . .

synes altid de er sat så højt.. !
    og selv kæresten som er ligeglad med sådan noget her, sad og kiggede i markedet..
    en blandningshvalp til 5000 kr, - han blev målløs !

• #25   7. jan 2008 En blandingshunds pris er i mine øjne afhængig af om den er vaccineret og chippet ved køb...Er den det, synes jeg det er ok at omkostningerne betales.....så er der jo selve blandingen også.... Men meget over 1500 vil jeg ikke give...

• #26   7. jan 2008 "min" race koster 15.000 kr nu gav 9.000 med DKK tavle for Lupe i sommer 06. Syntes det er sindsyge priser, og tror desværre det gør sådan at folk laver blandinger eller køber uden tavle....

• #27   7. jan 2008 jeg har lige købt en lhasa med stambog til 4000kr men har set nogle uden papier til 7000kr latterligt at en hund uden stambog er dyre end en med.... mine gravere er uden stambog og de har kostet 1500 stykket

• #28   7. jan 2008 Sanne en schæfertæve med tavle koster som regel omkring 6000 kr....
    Det synes jeg er billigt i forhold til at give 5000 kr for en hund med en far, der ikke er avlskåret....

• #29   7. jan 2008 CH: Jamen nu gav jeg så også kun 3500 kr. :0) (prisen var for mig underordnet) Og jeg synes at jeg fik en masse for de penge ...
    Det var ikke en hvalp af en for mig ukendt avlskåret schæferhan jeg ville have ... Det var en hvalp af Fighter jeg ville have, med hans aner og temperament inkl. lange smukke pels (med underuld) (jah jeg ved godt at der er mange der synes at det er en fejl, jeg er så ikke en af dem) ...

Men min pointe er stadig at jeg ikke synes at man bør "give" hunde væk fordi de pga. manglende tavle for nogle ikke regnes for at være meget værd ...

Kommentér på:
priser på hvalpe???

Annonce