{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Har lige hørt en ny aflivnings grund.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet ringet op af min dyrlæge. Han fortalte at der var kommet en mand og skulle have aflivet sin 1½ år gamle schæferhund på grund af dens sind.
Min dyrlæge havde tænkt at den nok var agressiv, men ind kommer den dejligste schæferhund og slikker dyrlægen i hovedet. Han spørger så ind til hvorfor han skulle aflives. Jo fordi hunden er bange for forskellige ting. Så som en snemand og når de gik tur om aften og der f.eks lå en sort plasticpose. Alt sammen noget som mange unghunde reagere på, men hunden er altså ikke skrækslagen, bare forsigtig.

Nå, men i går skulle denne mand så lave den endelige prøve, så hunden bliver lukket i hundegården om aften og manden sniger sig ind på den og gør den forskrækket.... Jamen jeg er altså rystet.

Men han vil sgu ikke ofre foder på den, men min dyrlæge fik ham overtalt til at de prøvede og finde et nyt hjem til dem.

Så hvis der er nogen der står og mangler en dejlig sød schæferhan på 1½ år, uden stamtavle, testiklerne (staves) er ikke faldet på plads endnu.
Den er stor omkring 40 kg. Så må i gerne sige til.

Manden har i øvrigt en hund mere, den overvejede han også at aflive da den havde vokseværk, men den haltede ikke nu, så den fik lov til at leve.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige hørt en ny aflivnings grund..
Kommentér på:
Har lige hørt en ny aflivnings grund..

Annonce