gammel hund, fået dårlig maner ! {{forumTopicSubject}}
Heej (:
Jeg har fået det problem at min gamle hund på næsten 9 år , er begyndt at tisse på gulvet .
Hun har altid været dygtig til at "sige" når hun skulle ud og tisse , men her efter nytår er der sket noget med hende. Hun er ik for god til at komme og sige det mere , så gør hun det bar i stuen , vi har næsten lige fået en kattekilling og Sille kan godt blive lidt jaluox på den men det er jo ik fordi vi glemmer hende .
Sille har os en dårlig ide med at skal rode i kattepakken og ligge kattens afføring ud på gulvet , hvad kan jeg måske gør ved det ud over at skælde hende ud og fortælle at det må hun ik.
Mine forældre siger at hvis hun bliver ved med at tisse på gulvet, så skal vi af med hende . men vil jo ik miste min gode ven ,..
håber nogen måske kan hjælpe , kan se problemmet eller har prøvet noget lignede..
Sille er meget bange for nytårs krudt , når noget siger bang ,. men gør det jo ik mere !
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.038
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
Jeg ville få hende undersøgt hos dyrlægen.
Min gamle hund begyndte også at tisse på gulvet og det sagde dyrlæge det var fordi hun var gammel og ikke kunne holde sig så godt mere, men hun blev også 16 år.
Det at hunde går i kattebakker er en dum vane som de "elsker" at gøre. Vi har altid skældt dem ud, men de gjorde det hvis de kunne komme til det.
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 323
hvis man satte ham på plads, eller han bare blev lidt tøsesur, gik han og lettede ben over alt..
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 547
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 23
feb 2005
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Den skal flyttes væk fra hundens rækkevidde.
Da Luna var hvalp, stod Oliver's kattebakke oppe på vaskemaskinen ude på badeværelset.
Nu kan den godt stå på gulvet uden at Luna går i den (for det meste).. Men ellers må den ind i et rum, hvor kun katten har adgang.. evt via låge i døråbningen, eller kattelem
feb 2005
okai tak ,.. vi har en oven på og en nedenunder ,.. så må jeg se hvor jeg kan gøre af dem ,..
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.093
Kunne forestille mig det havde noget med jalouxi at gøre, eftersom din Sille også roder i kattebakken og "demonstrerer" ved at lægge katteafføringen rundt omkring på gulvet i huset...
feb 2005
tak zindi og buster..
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.093
gammel hund, fået dårlig maner !