529 visninger
|
Oprettet:
Rescuedogs {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Ved ikke hvor mange af jer der har kenskab til www.rescuedogs.dk
Men det er mennesker der står på hovedet for nogen af de hunde i dagens danmark der "bare" bliver opgivet af den ene eller den anden grund.
Ville bare sige at har man noget man kan undvære, foder, halsbånd, snore, tæpper, kurve, skåle og hvad man ellers bruger til hunde, og som der bare ligger, så ved jeg at Rescuedogs vil være meget taknemmelige for jeres hjælp og bidrag.
Mvh. Lene
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.594
På vejne af Rescuedogs vil jeg da gerne sige tak for det.
- vi er meget taknemlige for den hjælp vi nu kan få.
Og tak til dig Lene =)
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Ja det lyder nok negativt, men jeg merer bare, at man må ud på markede og få noget sponsere, når man går igang med det arbejde.
Man ved at det koster resurser, så må man jo selv finde ud af, hvordan man bære sig ad..
Så ud og finde sponser.. det er mit råd.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.594
Ved du hvad Mogens fis af hvis du skal være så negativ.
- men du er selvfølgelig altid negativ.
Syntes det er fair at bede om aflagte hundeting, og om vi har sponsorer eller ej kommer slet ikke dette indlæg ved.
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.580
Derfor kan de vel godt have brug for mere hjælp og det er der da ingen skam i.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Hvis det nu er noget man ikke bruger, så dør du vel ikke af at lade det komme andre til gode? Jeg smed en 7kg foder sidste år da jeg skiftede til råt.. Jeg havde jo ikke en fis at bruge det til... Ligesom mange måske ikke liiige står og skal bruge deres hvalpesæt mere?
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
Men når man ikke kender nogen steder lige i nærheden hvor man kan aflevere , så bliver det kun til tanken.
Nogle gange vinder man foder på udstillinger osv. som man tager med hjem , men ikke bruger fordi det ikke lige er det man fodre med.
Noget af det der måske holder en tilbage fra ,at give det væk er nok ,at man ikke gider sende det til postens takster - koster vel næste mere end fodret / tingene er værd.
Hvis man nu vidste at på fx. en udstilling der fra kl. x - y så stod der en et sted og modtog.
Rescuedogs