{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rescuedogs
  • #1   14. okt 2008 Sådan kan man jo også lige snige lidt reklame ind smiley

• #2   14. okt 2008 syntes også det er vildt så mange skal af med deres hunde af de mest underlige grunde.... men syntes nu alligevel det er fedt nok at de henvender sig til Rescuedogs i stedet for at binde hunde til et træ i skoven elelr aflive dem.....

• #3   14. okt 2008 Jeg synes det er ulækkert faktisk...

Hvad der så er lidt værre (efter min menig), er de "helte" der kommer stormende og siger "jeg redder lige de 37 hundehvalpe med pest og aids fra påskeharens hundeværksted, hvorefter de så indser, at en (eller et kuld) nødlidende hunde altså er dyre og tidskrævende at tage sig af - og derfor sælger dem hurtigst muligt til højestebydende *suk*

Håber RD er kræsne med deres ejere... De hunde har været kastebold nok =/

• #4   14. okt 2008 Ja, Nina.. Eller dem der synes det er SÅ forfærdeligt at en tæve med hvalpe er til salg på qxl, køber dem og sælger efterfølgende til 4000,- stykket... både tæve og hvalpe.....

• #5   14. okt 2008 Nej, jeg synes heller ikke man skal sælge en tæve med hvalpe - men hende der købte hende havde godt nok heller ikke rent mel i posen. Det var nogle Dværgpinscher blandinger, hun anede intet om dem og tæve + 3-4 hvalpe blev solgt for 4000,- stykket. Så er man ikke ude på bare at give dem et godt hjem, men mere for pengene skyld smiley

Kommentér på:
Rescuedogs

Annonce