694 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

X - kæreste med enorm gæld til mig X - kæreste med enorm gæld til mig

Jeg begyndte i 2001 at komme sammen med en rigtig dejlig fyr. Han var sød og meget kærlig overfor mig. Han var eksport chauffør, og var meget væk, men vi ringede og sms´ede dagligt, og havde et super forhold. Vi flyttede sammen i min lille ungdomsbolig, flyttede derfra til Randers i lejlighed.....
Det var en rigtig hård tid til i Randers, X´en brugte rigtig mange penge på ingenting, og jeg stod for husleje, mad, benzin osv.
Jeg havde så lidt penge at måtte vælge mellem cigaretter eller mad... Valgte selvf. cigaretterne....;o)

Nå men kæresten rendte ind i nogle HA´er som mente at han skyldte dem penge, og de truede med at banke ham med jernrør og alt muligt.... Han havde ingen penge, så jeg indvilligede selvfølgelig i at betale dem, så de ville lade os være i fred.....

Dette skete desværre, og de blev ved med at krave flere og flere penge indtil de sidst havde fået knap 50000 kr. - Af mine penge, eller faktisk de penge jeg havde arvet efter min mor, da hun døde af cancer....

Vi flyttede fra Randers, men forholdet gik i stykker, og jeg smed ham ud..... Uden nogensinde at få mine penge..

Jeg har intet bevis på at han har fået pengene, og efter vi slog op er han som sunket i jorden....
Jeg har dog haft kontakt til hans lillesøster som indvilligede i at give mig mine ting tilbage som stod hos hans mor... Men pengene har jeg aldrig set skyggen af, og x´en har åbenbart ikke samvittighed til at mødes med mig....

Tænk at man kan misbruge et andet menneskes gavmildhed, sorg og naivitet til en sådan grad, og så bagefter være fuldstændig ligeglad med personen....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X - kæreste med enorm gæld til mig
  • #1   18. jan 2008 Hvor går det mig ondt - en hård måde at få sine erfaringer på :((

• #2   18. jan 2008 Sådan er det desværre med nogle mennesker.

Håber du ellers er ok, at det kun er økonomisk du er 'slået ud'..

• #3   18. jan 2008 Det er folt at du forsøgte at hjælpe din x. Hvis han nu stadig bliver jagtet af dem han skylder penge. Så han han nok ikke overskuddet til at betale dig tilbage, ligenu.
    Ved du om det er tilfældet.

• #4   18. jan 2008 ...gør mig ondt..

• #5   18. jan 2008 Ja, det har været rigtig dyre lærepenge... - Og min nuværende kæreste har det heller ikke altid nemt.. Jeg må indrømme at min tillid til andre mennesker har lidt noget af et knæk...
    Især fordi jeg var i enorm sorg over tabet af min mor...

• #6   18. jan 2008 Ja - det er "kun" økonomisk" at jeg led, tror det var godt for mig at komme ud af det forhold...

Jeg tror ikke han bliver jagtet mere, det er vist kun hans familie som ved hvor han er.... - De siger at han er meget syg, men det tror jeg ikke på, da den familie lyver så meget at de ikke selv kan holde styr på det. - De påstår endog at jeg skylder ham penge!!!

• #7   18. jan 2008 Er Xen stadigt på HG. m. Nala eller er det nuværende kæreste ? (ud fra din profil...)

• #8   18. jan 2008 Øv, hvor er det uheldigt at løbe ind i sådant et menneske , der i den grad misbruger ens tillid...

Disse mennesker er tit meget gode løgnere og kan lave et "spin" af løgn til alle mennesker og på den måde få f.eks deres egen familie til at tro på du skylder ham penge.

• #9   18. jan 2008 AK ja, den kærlighed - den gør blind.

Men sådan er det i mange parforhold, mange skjuler hvordan den økonomiske side ser ud.

Men selføllig er der en skam, at det skal gå som det går, når der penge med i billede.

Men om man lærer ad det, det er også svært, bare indtil næste gang.

Håber at du kommer oven på igen..

• #10   18. jan 2008 Øv hvor trist:-(

Jeg er glad for at høre at det "kun" var økonomisk.. Men det kan så være slemt nok..

Men ja, sådanne personer er meget gode til at overbevise andre mennesker.. og dem selv nogle gange..

Har oplevet det i meget meget mildere grad fra en veninde..

• #11   18. jan 2008 Jeg har altid brugt skriftlige aflaler - osse blandt folk jeg stoler på. Ved ikke om det kan bruges juridisk, men tror alligevel, at det har betyning at skyldneren har skrevet under på et stykke papir smiley

• #12   18. jan 2008 Jeg hjalp min nenø, da hans hus var ved at gå på tvang, det var et beløb på 150.000
    Det var 3 terminer, elregning og ejendomskat, + rente og morenter, samt advokatsalær mm.

Siden har jeg ikke set noget til ham, så jeg har afskrevet de penge. men han skal ike komme mere og spørge, for så kan han sejle sin egen sø, Man ligger som man har redt.

• #14   18. jan 2008 $ Pinky Babs $

Ja, selføllige bliver man bitter, det er jo ikke ligefrem det man har ventet, han har før lånt lidt til dagen og vejen,

Men da hans kone skred, gik det bare nedad - og han fik ikke pengene i hånden, vi kørte ind til advokaten og betalt - men at man bare bliver væk - så skal man ikke vente at få min hjælp mere..

Ser jeg ham inde i byen, så ser han mig ikke, men skynder sig væk.

Tror sq han har dårlig samvittighed.. men det vil jeg da også selv ha, hvis det var migselv.

• #16   18. jan 2008 SuSakki - kæresten iflg min profil er stadig min nuværende og skønne kæreste, - så han skal ikke have skæld ud ;o)

Nej, x´en er forsvundet fra jordens overflade, dog ved jeg at hans lillesøster er HEG. - Men hun nægter selvfølgelig at oplyse telefon eller andet til ham...

• #17   18. jan 2008 Babett - Ja så skal jeg da ikke klage min nød ;o) Én ting er når kæresten "røverender" én, men når det er La Familia, så står jeg af...

Nøj din nevø må have en rigtig dårlig smag i munden....

• #18   18. jan 2008 The gangbangers.Det lyder somom at han har haft et forbrug af stoffer,er det rigtigt tænkt?For hvis det er sådan så har han sikkert været hele familien rundt og også snydt dem.Desvære udnytter den tybe menneske alt og alle,og du har bare været en i rækken.Det eneste du kan bruge den oplevelse til er,at du er blevet klogere og holder på hat-briller og pengepung fremover.Mvh Tine.

• #19   18. jan 2008 Bor Xén stadigvæk i Randers........?

Måske en man kender ?

• #20   18. jan 2008 Nej, tror han befinder sig på Djursland, er oprindeligt derfra...

Tine J - Ja han havde haft et stofproblem, men var ude af det, da jeg mødte ham.... - eller det påstod han, senere set i bagspejlet, har han nok stadig haft et hvis forbrug imens vi var sammen.... Desværre ja en masse penge fattigere, men et par erfaringer rigere!!!

Kommentér på:
X - kæreste med enorm gæld til mig

Annonce