{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

en lille vits :) jeg fik i mailen idag {{forumTopicSubject}}

En mand sidder og ser fodbold i fjernsynet, og hans kone kommer og forstyrrer ham.

> - Skat, kan du ikke lige reparere lyset i entréen ? Det har blinket i flere uger.
>
> Han kigger på hende og siger vredt
> - reparere det nu ? Står der måske elektriker i panden på mig ? Det tror jeg ikke !
>
> Så spørger konen
> - jamen, kan du så ikke lige ordne køleskabsdøren ? Den lukker ikke rigtigt tæt.
>
> Dertil svarer manden
> - ordne køleskabsdøren ? Står der måske El-giganten i panden på mig ? Det tror jeg ikke !
>
> - Fint, siger hun, men kan du så ikke lave trinene foran hoveddøren ? De er ved at falde fra hinanden.
>
> - Jeg er ikke tømrer og jeg gider ikke lave de trin, siger han, står der måske NCC i panden på mig ? Det tror jeg ikke ! Jeg gider ikke høre mere fra dig, så nu går jeg på værtshus !
>
> Han går på værtshus og drikker i nogle timer... Han begynder at føle sig dårligt tilpas over den måde, han har behandlet sin kone på, så han beslutter sig for at ta' hjem.
>
> Da han træder op foran huset, ser han at trinene nu er lavet.
> Han går ind i huset, lyset i entréen blinker ikke længere.
> Han går ud i køkkenet for at ta' sig en øl, og køleskabsdøren er nu ordnet.
>
> - Skat, siger han, hvordan er det gået til, at det hele nu er repareret ?
>
> Hun siger
> - da du gik, satte jeg mig udenfor og begyndte at græde. Lige i det samme kom en sød ung mand forbi og spurgte, hvad der var i vejen, og det fortalte jeg ham så. Han tilbød at ordne det hele, og det eneste jeg skulle gøre til gengæld var enten at gå i seng med ham eller bage en kage.
>
> Manden spørger
> - og hvilken kage bagte du så ?
>
> Hun svarer
> - Halloooooooo ! Står der måske Karen Volff i panden på mig ? Det tror jeg ikke !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille vits :) jeg fik i mailen idag
Kommentér på:
en lille vits :) jeg fik i mailen idag

Annonce