992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Sover din mand? Sover din mand?

Jeg ser rigtig mange billeder af mænd herinde der ligger på sofaen i både mørke og dagslys *G*

Så bliver jo lidt nysgerrig efter om det er meget "normalt" at mænd smider sig på sofaen når de kommer fra arbejde?
Min Mand arbejder ca. 12 timer hver dag ... og han ligger sig ikke på sofaen.

Ren nysgerrighed .... og måske hvordan i har det med det hvis nu han er en doven hund manden i jeres liv =)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sover din mand?
  • #1   22. jan 2008 nej heller ikke her der er en dreng der skal passes og vi er sammen om det vi var også sammen om at lave ham jo så vi er også sammen om at lege med ham =) så der er ikke tid til sofaen med alt det krudt

• #2   22. jan 2008 Her er det sgu' kun mig der ligger på sofaen........ *gg*
    Manden må kende sin plads.... ----- > stolen... !

*loooooooool*

• #3   22. jan 2008 nej min mand sover ikke mere end jeg gør. men jeg har da faktisk billeder af ham og hunden sovende arm i arm på sofaen. mon ikke de er taget fordi det netop er sjældent at det sker. nogle gange ligger han og en af hundene nu godt henslængt i sofaen og hygger, men det er vel noget andet. vi har også billeder af mig i sofaen sammen med en hund, men nu er det jo mig der sætter billeder ind på HG, så de billeder ville i aldrig få at se smiley

• #4   22. jan 2008 Han er fragtmand...
    - han kører hver morgen kl. 04.00 og er hjemme igen mellem 17 & 17.30

• #5   22. jan 2008 *LOOOOOOOOL*....du har ret...mange mænd ligger på sofaen...men ikke min...har arbjede også i døgndrift... :o)

• #6   22. jan 2008 *LOOL*

• #7   22. jan 2008 Hmm... Min bedre halvdel falder ikke i søvn på sofaen.... Han gjorde i starten, men så fik han at vide, skal du sove, så fis i seng. Det er nok det eneste jeg har lært ham. Ellers er han stadig en fri fugl.... Ville ellers godt kunne forstå hvis han tog sig en morfar....Han er maskin fører, og står gerne op inden kl 4 om morgenen og er først hjemme omkring spisetid.
    Og ja Connie, må vi se nogle af de "ømme" billeder. Hvis jeg må se dine- så må du se mine... he he

• #8   22. jan 2008 min mand arbejder fra kl 5-16.30 og han smider sig ikke når han kommer hjem.. ihvertfald ikke før efter vi har spist, luftet hund, været i bad osv.. men så ligger han der så også gerne resten af aftenen smiley

• #9   22. jan 2008 JA min kan godt finde på at ligge sig på sofaen, og falde i søvn. Men vi er begge to med når der ska gåes efter aftensmaden, det er så dejligt at komme ud, når man har spist.

• #10   22. jan 2008 Min mand falder altid i søvn på sofaen når vi har spist :o) Jeg sidder i den anden ende af sofaen med computeren på skødet og kigger med herinde :o)

• #11   22. jan 2008 Hmmm.. kæft hvor er i heldige girls... Min mand ligger der stort set dagen lang ;-(

• #12   22. jan 2008 her er det mig der ligger og flader den på divaen.. Min mand bliver sur hvis han snupper en morfar så vi går tidligt i seng smiley

• #13   22. jan 2008 Ja min mand ligger meget på sofaen. Det har han gjort de sidste par år.........men grunden er, at han er syg og ikke kan holde til så meget, så han har brug for mange pauser.
    Han ville dog helt være det foruden.......tidligere var han også en af dem som konstant var i gang...også efter et 10 timers job.......men det er et overstået kapitel nu :o(

Men hvis man skal se lidt positivt på det, så ved jeg da hvor jeg har ham :o)

• #14   22. jan 2008 Vores sofa har en ufattelig tiltrækningskraft på både manden og jeg... dog tager vi ikke billeder af vores dovne kroppe der hænger ud over vores møbler....

Jeg tror at nogle mennesker (herunde jeg selv) er gode til at slappe af når der ikke skal laves noget smiley

Vi arbejde begge to en del timer og har ingen børn, så når vi er hjemme er der da ikke noget hyggeligere end at slænge sig lige så lang man er... og en bette morfar er da hyggelig... og så kan man jo være lidt længere oppe om aftenen.

• #15   22. jan 2008 Fru By: Jamen hvad skal han ellers lave? Han skal jo lige lære det hele at kende....

• #16   22. jan 2008 Præcis Janni... Jeg brokker mig heller ikke til ham ;O)

• #17   22. jan 2008 Min mand får som regel også en time på øjet når han kommer hjem. Han er slagter og står op kl 3.30 hver morgen. Og er tit først hjemme klokken 16. Så i stedet for at han går i seng klokken 22 hvor jeg normalt kommer hjem gra arbejde så tager han en lur, og så går han først i seng ved 23 tiden.

• #18   22. jan 2008 nej det gør han sådan set ikke..

Kommentér på:
Sover din mand?

Annonce