{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Automekaniker, montering af benzinfilter 1.500 kr.
  • Rep. af robotplæneklipper mrk. Stihl 1.700 kr.
  • Altanservice 17.685 kr.
  • Opsætning af tapet 1.500 kr.
  • Rense min altan/terrasse 230 kr.
  • Samling af køkken stol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken kurv har i til jeres hunde?
  • #1   23. jan 2008 en hjørne sofa *smil*

• #2   23. jan 2008 jeg har en af de der kurve af hårdt plast:-) startede med en kurveflettet, men det tog ca 2 sek, så var den gnavet i stykker:-)
    Men Vanni bruger det ikke rigtig, kun når han har lavet ulykker, så hopper han op i den

• #3   23. jan 2008 haha kamilla, nu har vi jo så besluttet vores ikke må være i sofan så han skal jo have noget andet godt at putte i.
    jeg ved heller ikke om der står at den ikke kan splittes ad men nu er det jo ikke en så stor en hund, men jeg kender det der fra min onkels hund og ting der ikke burde kunne bides i stykker bliver det alligevel

• #4   23. jan 2008 Kaoz har en stor sækkeseng med en dyne på i gangen, og en smækker læderkurv der passer til sofaerne i stuen =)

Men han ligger på gulvet og sover i sofaen *GGGG*
    1200 kr "spildt" fordi moar her køber manisk ind til den fine ko ; )

• #6   23. jan 2008 I stuen har hun en alm plastik kurv med et par tæpper i og vores sofa hun kan ligge i :o)
    Hun ligger stort set kun i sofaen *GG*
    Inde i soveværelset, har hun et hundebur med tæpper i og en dug over så det er lidt huleagtigt og så har hun en gammel sofastol og vores seng :o)
    Om natten skifter hun lidt mellem hundebur og sofastol og så kommer hun op i sengen når hun kan høre at jeg er vågen og så ligger vi og putte i en ½ times tid før vi står op. Hehe :o)

• #7   23. jan 2008 Vi har flere slags. Både nogle bløde billige fra harald nyborg, som kan ryge i vaskemaskinen, og en plastkurv med plysmåtte i, og så har de den store fælleskasse af mdf-plade, som lige passer ind i en niche i gangen. Den bliver så udskiftet med føde-/hvalpekassen, når der kommer hvalpe her. Desuden har vi et tæppe liggende her og der, så de kan finde en krog at putte i, hvis de vil være mere sig selv.

• #8   23. jan 2008 En fletkurv, en foldet skumgummimadras, en skumgummihundeseng med overtræk på og så en chaisselong i stuen....

• #9   23. jan 2008 ok det lyder som om jeg er vanvittig og vil bruge 600 kr til en kurv, men han får en papkasse til at starte med så ser vi om den overlever

• #10   23. jan 2008 Luna har en hjørnesofa, en 160x200 seng, en hjemmelavet fatboy og en hulens masse tæpper *S*

• #11   23. jan 2008 Hold øjnene åbne når der kommer Netto og Bilka kataloger.
    De har nogle gange bløde hundesende i mærket Wuffi. De ligner meget Rogz sengene i type. Men koster kun 150 - 200 kr.

• #12   23. jan 2008 En grøn plastikkurv, som aldrig har været brugt selvom det er nemt at gøre den indbydende med puder og tæpper. Sakki ligger, hvor han skvatter om - lige nu sover han vist i bryggers på gulvet ;O)

• #13   23. jan 2008 Xenta har sådan en hundepude at ligge på. i bilen har hun en kurv smiley og eller sofaen smiley da hun var lille synes hun også om spisebordsstolen, men nu kan hun ikk lide den, for hun falder ned af den smiley

• #14   23. jan 2008 Gitte H
    tak det vil vi da lige holde øje med

• #15   23. jan 2008 Misja har fået sådan en super lækker Rogz seng, aldrig har hun af sig selv valgt at putte sig i sin kurv..ss.....

Inde i stuen har hun en madres med et tæppe på og der udover både sofa og min seng, som hun må benytte så meget hun har lyst til - men hun har nu mest lyst til hendes nye Rogz seng...ss.....

• #16   23. jan 2008 ...nåja, tidligere havde hun en plastkurv med et lammeskind i, den valgte hun meget ofte fra!

Noget af fede ved de Rogz senge er, at det hele kan skilles ad og lige puttes i vaskemaskinen ;o)

• #17   23. jan 2008 Misja har fået sådan en super lækker Rogz seng, aldrig har hun af sig selv valgt at putte sig i sin kurv..ss.....

skrev jeg......jeg manglede så liiige at putte et FØR ind, efter aldrig...sss......

• #18   23. jan 2008 Karina...den må vi da se...ren nys, for det ligger vist ikke til Sakki, hehe

• #19   23. jan 2008 Frida, har en Wuffi seng fra bilka ( den lille størrelse) som de store kæmper om hver dag, det ser nu ret sjovt ud når en grand danios ligger i den.. De store havde førhen 2 kæmpe sækkestole, men de holdte ikke til det i længden.. Nu har de en halv madras hver :o)

• #20   23. jan 2008 2 sek. sus :o)

• #21   23. jan 2008 Bruger ingen kurv. hundene kan lgge sig der hvor de har lyst, da hjemmet og haven er et fristed for dem.
    Og med fristed mener jeg, at jeg ikke træner eller laver noget andet, men vi kan lege osv. Når jeg har lyst til det.

• #22   23. jan 2008 Vi har også et par hundesenge af den slags som kaldes "donut" Dem er hundene også ret glade for.
    Men Wuffii sengen er helt klart et hit.
    Den er lavet i et rigtig godt materiale.

• #23   23. jan 2008 Chili har ingen hundeseng eller hundekurv.

MEN hun har 3 tæpper rundt omrking i huset, et lagen hun har scoret, en masse puder som ungerne ligger ned til hende fra deres hygge hjørne, bunden af vores to klatretræer, alt hvad der må ligge af tøj som burde ligge i vasketøjskurven (tak mand og unger :o) og så er hun også vild med vores badeværelser og stuen da der er gulvvarme.

• #24   23. jan 2008 vi har haft en kurveflet i nu næsten 25 år og den holder fint endnu. Den har jo også så mange minder.

• #25   23. jan 2008 Jem og fix har også af og til tilbud på wuffi, og de ser lækre ud. ... og ja, her ligger de altså heller ikke altid i kurvene. De vil da gerne op og ligge i sofaen og hvilestolen sammen med os, når vi er i stuen ;o)

• #26   23. jan 2008 Kig i fortoalbummet "En badering og en ny seng"..ss....

• #27   23. jan 2008 En blød rund stofkurv med skumgummifyld.
    to fletkurve
    en 2-personers sofa

Dette til 2 hunde

• #28   23. jan 2008 Vi har i stuen 2 Louis Dog kurve, den ene er et hus og den anden er.. Ja, ligner lidt en baby-himmelseng. Så har vi en stak tæpper som der altid er nogen der skal ligge på, vi har en 1-hund kurv fra Karlie - også i stuen..
    I køkkenet har vi en lille sækkepude, hvor Casanova ligger og holder øje om der bliver tabt noget når vi laver mad. I soveværelset har vi en kurv.. Mærke - ja det ved jeg sgi ikke lige.. Ellers bruger de vores legetøjskurv som seng, og ellers slænger de sig i sofaen og ellers på gulvet, vi har gulvvarme i hele underetagen så det er jo lækkert.. Tror vidst det var det...

• #29   23. jan 2008 Glemte lige at vi har en kæmpe rund sækkepude og to midre som også bliver brugt flittigt, både af vores katte og af Chili.

• #30   23. jan 2008 Vores legetøjskurv.. Ja, mente nu deres :D.

• #31   23. jan 2008 I køkkenet hvor han er når han er alene hjemme havde han indtil for nyligt en stor plastkurv som han ikke gad ligge i. Ligenu har en smudsmåtte som han gerne vil ligge på - med tiden bliver den skiftet ud med en blød kurv.

I soveværelset har han stor blød kurv der er foret med skumgummi. Den ligger han i om natten, eller på gulvet (han rykker lidt rundt).

• #32   23. jan 2008 Flica har en plastkurv med en dyne i, Cody en flet kurv med en dyne i og Chivas har sådan en donut-agtig stofkurvting, og stakkels Gaia har slet ikke nogen kurv - der er ikke rigtig plads til flere i stuen, men hun vil nu også helst ligge på skødet og ellers smider hun sig lige foran brædeovnen... :o) Og så har de selvf. hjørne sofaen... I spisestuen hvor de er om natten og når de er alene (+gangen) har de en lænestole som Flica og Cody bruger lidt på skift og Chivas har et bur (som står åbent). Gaia er i køkkenet hvor hun har en transport kasse med et tæppe at kravle ind i.

• #33   23. jan 2008 Mine hunde har en dyne hver liggende på gulvet (heldigt vi har en stor stue). For kurve og andet bliver bidt i stykker, men dynerne får lov til at "leve" smiley

• #34   23. jan 2008 En Dreamland hundepude i ruskinds-look-a-like, hvor betrækket kan tages af og vaskes.

Kommentér på:
hvilken kurv har i til jeres hunde?

Annonce