{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Nye bil, hvad er smartest {{forumTopicSubject}}

Da vi skal ud og have en ny bil, hvad skal vi gå efter.

vi har kigget meget på en toyota sportvan/verso.
+ divs 4x4 modeller fra andre mærker.

Men ja vi købte helt ny bil i april sidste år, og aldrig har vi fortrudt så meget af det blev den bil, derfor er jagten gået ind på en virkleig lækker bil, der kan det vi skal bruge den til...

Vi er også i tvivl om den skal være på hvide el gule plader, for kan det overhovedet betale sig af købe på gule???
Vi har samtidig intet af bruge de ekstra sæder til..

Så kom friske på hvad i har af bud.
og det er ikke biler til 500.000kr vi søger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye bil, hvad er smartest
  • #1   29. jan 2008 + den der toyota 4x4 rav4 har vi også en smule kig på???

• #3   29. jan 2008 Daisie, ja nemlig, manden's kammerat som er bilsælger som vi købte vores første af, sagde vi skulle dælme køre langt om året før det kunne betale sig sådan rigtigt... alså af købe på gule

• #4   29. jan 2008 Hehe Mia den skal være helt sprit ny....

• #5   29. jan 2008 jamen prisklasse er vil omkring 300-350.000 inkl alt, det må den ikke overskride

• #6   29. jan 2008 Ja jeg er også mest til en 4x4 der er alså nogen pænt lækre modeller de fleste steder

• #7   29. jan 2008 Nå mia, nu han er bilforhandler har han så ikke en god ide' til hvad vi skal invistere i...

• #8   29. jan 2008 Ihh... jg ville gerne have en gulpladebil -eller bare en bil med masser af plads bagi -meget nemmere når man er afsted med hund/heste. Der rækker min lille corsa ikke langt.

Men ja, jeg tror ikke det kan betale sig at købe på gule plader mere, medmindre man virkelig har brug for pladsen bagi -det er jo ved at være dyrt efterhånden.

• #9   29. jan 2008 Team: den har også været igennem, alså altea, tilgengæld har vi fået afvide den ikke holder prisen særlig godt. det er der selvfølgelig ingen spritnyt biler der gør når man først sætter sig ind i den, men alså der er nogen der er slemmere end andre

• #10   29. jan 2008 Mia: hehe jamen det er nok ikke afvisende. afhængig af hvor i befinder jeg i landet.

• #11   29. jan 2008 At købe bil er et meget induviduelt valg, det kommer helt an på hvad jeres krav og behøv er.

Start med at få afdækket det også begynd at kigge på bil.

Husk altid at kigge på vedligeholdelses og drifts priser, service, reservedele, benzin forbrug, forsikring vægt afgift.

Der kan man oftes komme i problemer, og lad nu være med at tro at fordi i køber en ny bil så behøver man ikke tænke på den slags.

Alle biler skal have service, især nye, for at overholde garanti og holde sin gensalgs pris;-)

• #12   29. jan 2008 Oraklet:

ja præsis det er mit problem...
    alså vi har brug for pladsen...

men samtidig er jeg ikke sikker på det kan betale sig

• #13   29. jan 2008 Vi endte med at købe en Seat Altea. Vi havde også kig på en sportsvan men den var lidt tørstig.

VI har valgt med gule plader, for selvom der kom misundelsesafgift, så kunne det ikke betale sig at få de ekstra sæder med, og vi kører ikke ekstremt meget om året.

• #14   29. jan 2008 Jeps lars, det ved vi godt, den vi købte for 1 år siden var også helt ny, og var igennem hele møllen der, det er bare mere manden og jeg har 2 vidt forskellige smagsmening om den nye vi skal have

• #15   29. jan 2008 En Rexton , Ssang Yong er rigtig lækker! Kæresten har 1, og den ligger i den prisklasse I kigger bil i. Den her har alt i udstyr.

Skøn, flot bil!

• #16   29. jan 2008 Moster:

hvad køre den igennemsnit på Literen, i forhold til sportsvan?

Og hvad gav i sådan alt ialt

• #18   29. jan 2008 Det med at Seat ikke holder prisen kan jeg ikke genkende. Vi endte med at købe en spritny, da det ikke kunne betale sig at købe en brugt.

• #19   29. jan 2008 Mette -hvad med en stationcar. Der er jo ret god plads, men stadig på hvide plader?

Hmm, ja, ved self ikke om det i sidste ende giver mere plads end en 4x4 på hvide plader det kommer jo an på hvilken man vælger.

• #21   29. jan 2008 Moster: nej okay, alså jeg har fået det afvide af min mands kammerat, ham som er bilforhandler, Så det er kun hvad vi har fået afvide, af han ikke ville råde os til det, men jeg synes den er flot, og var netop en af dem jeg gerne ville have vi skulle kigge nærmere på

• #23   29. jan 2008 Oraklet:

niks det duer ikke, sådan en har vi nu el ja hvad man kalder det, det er ikke meget ekstra plads vi ville få ved af købe en stationcar .

• #24   29. jan 2008 Hehe det første man skal gøre når man skal gøre et fornuftigt bil køb, er at glemme alt om smag;-)

Da jeg købte sidste gang, var det vigtige for mig, masser af plads, rimelig motor kraft, billig i indkøb, så ny så muligt, så få kilometer som muligt, billig i forsikring og ved ligeholdelse og drift sikkert.

Så er det eller bare at sortere fra;-)

Mit valg landede på 2 dødsyge biler, som jeg på ingen måde var drømme bilen, Ford Mondeo eller Toyota Avensis, og fordi Ford´en var billigst blev det den. Og jeg har aldrig fortrudt.

Jeg havde Audi A4 og A3 inden, og det er simpelthen en fornøjelse når man skal have den til service, har lige booket tid til 120.000 km service, det koster 3600 for Mondeo´en og over 10.000 for A3´en;-)

Iøvrigt har jeg aldrig haft problemer med Ford´en hvor imod der altid var mere eller mindre ting med Audi´erne, og det kostede en bondegård lige så snart man skulle lave noget på dem.

Så brug fornuften ikke smagen og du kommer ikke til at fortryde;-)

• #25   29. jan 2008 Mette -ok... Ja så sidder jeg her og ville blive vildt lykkelig "bare" ved at få en stationcar, med alt det ekstra plads *G*

Tja, min far har en raw 4 (toyota), på gule plader -super lækker bil, kører godt og rimelig økonomisk (men kunne da nok være bedre), og har ikke rigtig haft nogen rep. eller problemer med den. Han kører rigtig mange km hver dag pga arbejdet og han er virkelig glad for den.
    -men den er jo heller ikke i den billigste ende af skalaen.

• #26   29. jan 2008 Daisie>> Det glæder mig da at høre, selvom vi nu ikke lige skal af med vores forløbigt smiley

• #27   29. jan 2008 Enig med Lars. Tjek hvad det koster at holde den kørende også.... Reservedele er ikke uvæsenligt selvom den er ny.... ting bliver slidt med tiden smiley

Held og lykke med købet smiley

• #28   29. jan 2008 Kan klart anbefale Vw og Seat smiley (sagt fra en mekanikers kæreste)

• #29   29. jan 2008 Wiwian -det kan jeg så slet ikke genkende ved rav 4'eren. Ok nu har min fars så div ekstra udstyr, lædersæder osv (det er hans gamle firmabil, som han har købt), så ved ikke hvordan den ser ud som standard -men den er superlækker at køre i, og har ikke krævet andet end de alm eftersyn (og han kører rigtig mange km om året pga hans arbejde).

Men biler er vidst osse meget en smagssag:o)

• #30   29. jan 2008 Vi har en super dejlig jeep cherokee 4x4 med skønne lædersæder. Jeg elsker at køre i den, så føler man virkelig at man kører en bil med kræfter smiley

Og så er det super fedt med masser af plads bag i til vores dejlige hunde.

Kommentér på:
Nye bil, hvad er smartest

Annonce