{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Stakkels lille hund {{forumTopicSubject}}

I går var jeg ude og gå tur med Sonja sammen med min veninde og hendes hund. De to tumlede og legede og havde det sjovt. Lige pludselig humper sonja på det ene forben. Jeg tænker åhh nej da.! Jeg mærker efter og hun siger intet, så jeg tror hun var trådt forkert eller sådan noget.
15 min efter ser jeg at hun bløder fra poten, jeg kigger efter og ser at det er hendes ulveklø på venstre forben som er flækket og bløder fra. Jeg smutter hjem med hende og ringer til dyrelæge og de siger jeg skal komme med det sammen hvis hun skal under narkose inden lukketid.
Min kæreste har bilen så ringer efter taxi, 132kr for 6,5 km!!!
Godt godt, vi kommer hen til dyrelægen og hun bliver undersøgt. De siger at neglen er flækket langt oppe så de ville råde mig til at sonja fik den klippet helt op, men så skal hun selvføleglig i narkose og havde smertestillinde de næste 5 dage og forbinding på.
Jeg siger ok til det, for det kan jo lige så godt laves ordentlig så jeg ikke skal derind igen.
Da jeg har afleveret hende og er på vej ud så.. ja.. begynder jeg at tude, triller vist 1 tåre fra vejr øje og jeg begynder faktisk at grine, tænk at græde over at hun skal have klippet i neglen!! Men ja.. bare det med at gå væk fra sin hund, mens hun er et fremmed sted!
Jeg henter hende så igen efter 3 timer, og hun har fået forbinding og krave på.
Det er rigtig synd for hende, men jeg skrælgriner, det ser så sjovt ud. for det første går hun ind i alt og for det andet så kan man ikke rigtig sige hej til hende da hun har den krave på.. Men jeg behersker mig, hehe.. Stakkels hund.
tog dog kraven af da i kom hjem så hun kunne slappe af, vi kan jo godt holde øje med hende om hun bider i forbindingen.
I nat har været et helvede! Hun har skulle have krave på så hun ikke bider i forbindingen nu hvor vi sover..
Hhun har gået rundt, siddet, ville op i sengen, ned af sengen flere gange.. Jeg har ikke sovet en halv time sammenhængende!!! kl 6 blev det for meget, kunne se hun havde meget ondt, så gave hende smertestillende. Efter 15 min så lå hun og sov, og jeg tog kraven af hende. Så fik hun og jeg lige 5 timer på øjet!
Jeg håber det går bedre i nat..
lige nu ligger hun og sover. Lad endelig hende ligge så kroppen kan hele såret..

Stakkels stakkels lille Sonja! Har så ondt af hende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille hund
Kommentér på:
Stakkels lille hund

Annonce