{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Dumme måge... {{forumTopicSubject}}

Til jer der ikke læste indlægget i går aftes, kommer den lige igen. Det var åbenbart en succes smiley

I fredags blev jeg bidt i næsen af en måge.. Fuldstændig surrealistisk. Her kommer forklaringen:

Jeg var ude at gå med vovhunden på den lokale mark med en lille sø (meget forvokset vandpyt), hvor der svømmer en måge. Aamina løber rundt og synes det er vældig sjovt at den er derude og hun er ca 20 meter fra den. Møgfuglen letter og flyver udover marken, hvorefter den pludselig ikke flyver mere - den styrter til jorden fra et par meters højde. Ku ikke lade være med at grine lidt, men da den lå med bugen i vejret blev jeg lidt bekymret. Gik så hen til den og skubbede lidt, hvorefter den vågnede, var lidt forvirret og prøvede at lette, men forgæves.

Jeg ringede til falck for at høre om de ville have noget at gøre med en styrtet måge ( ja ja, men det gjorde jeg altså smiley ) og de ville sende en dyreambulancetransportbil. Hun spurgte om jeg ku få fat i dette dyr og tjah om ikke jeg kunne det, stod jo kun ½ meter fra dræberen. Jeg hev ærmerne udover hænderne (den havde et kæmpe dræbernæb!!) og løfter dyret.

Det fatale øjeblik kommer da jeg skal se om mine hænder er dækket til - jeg løfter møgkræet op og til siden hvorefter den kigger mig i øjnene, gaber op og æder min næse. Jeg skriger den ind i hovedet og den slipper og kigger triumferende på mig og jeg mærker blodet løbe...

Stiller mig slukøret ud til vejen, hvorefter mig bonderøv af en nabo kommer over og siger: " Hvaaaa øøøhhhh... Det er da en sølvmåge, det der..." Helt ærlig Poul Thomsen... Jeg er da pisseligeglad! Møgdyret bed mig!

Jeg stod ved en rimelig trafikeret vej i 20 minutter med en sølvmåge og blod ud af næsen, hvorefter falck kom...

Næste gang vi går tur holder vi os HELT fra alle former for fugle...

\\ Linette smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme måge...
Kommentér på:
Dumme måge...

Annonce