{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

dyrlæge og hemmelige priser {{forumTopicSubject}}

godmorgen allesammen ;o)

Jeg kom til at tænke på.... Kan i få girokort med hjem fra jeres dyrlæge?

Hos de to dyrlæger jeg brugte til Nikki, var det ren procedure, at man fik et girokort med hjem.

Men min nye dyrlæge laver ikke samme service... Der har man bare værsgo og betale ved kasse 1..

Det synes jeg selvf. også er iorden og jeg er glad for dyrlægen...
Men... Jeg har ikke dankort eller noget i den stil... Og jeg aner ikke hvad tingene koster...

Dvs.at jeg må tage en bunke penge med, hver gang jeg skal afsted... uden alligevel at vide om der er nok, da man nogen gange ikke helt ved omfanget af dyrlægebesøget... Ja for mig er det dælme besværligt!

Og hvorfor er dyrlægers priser så "hemmelige" indtil man skal betale?

Synes det ville være en god ide, at have en prisliste hængende... eller på hjemmesiden...
men næh nej...

Jeg ved godt, at nogle ting kan være svære at fastsætte prisen på helt nøjagtigt... men de mest basale ting kunne de godt prissætte offentligt.

Ligesom ved tandlægen, hvor oplysning om pris er lovpligtigt (har jeg fået af vide ved min egen)... De ved heller ikke det nøjagtige udfald af en hel behandling... men standardpriser oplyser på en pristavle...
Det samme burde dyrlægerne gøre...

hvad mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge og hemmelige priser
  • #1   14. mar 2008 Normalt betaler man kontant hos dyrlægen.

    Jeg kunne godt få et girokort med hjem fra den første dyrlæge jeg havde..

    Men normen er at man betaler når man er der.

    Hvorfor priserne skal være hemmelige, hmm det ved jeg ikke om de er. Man kan vel få dem oplyst, når man ringer og bestiller tid..