{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Postdanmark mig i r.... {{forumTopicSubject}}

I guder hvor er jeg bare træt af det selskab.

Har ventet på en pakke der skulle komme torsdag, da den så ikke var kommet idag ringede jeg til afsender, der fik jeg så track and tracenummer og kunne se den lå til afhentning på det lokale posthus.

Ringede til kundeservice (eller hvad man skal kalde det) og forklarede problemet, bla. at jeg ikke havde nogen slip på pakken var forsøgt afleveret.

Hun ringede så rundt og det viser sig, de slet ikke har været ude med pakken, men blot smidt den til afhentning, de kunne kke efterlevere, så jeg måtte selv ned og hente den.

I forrige uge var pakkekposten dog ærlig og fortalte lige ud, min pakke havde ligget i bilen flere dag og han ved at tilfælde fandt den, afløseren havde ikke kunne finde min adresse *gaaab*

Før kom underboen så med min post fra i lørdags...

Sådan foregår det tit her, kæft jeg glæder mig til de får en masse konkurrence på postområdet !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Postdanmark mig i r....
  • #1   17. mar 2008 er mere træt af told og skat - de har fudnet på at vi skal betale told af de gave min far i USA, sender til mig og ungerne .... synes det er hammer irriterende at skulle betale for at få udleveret en gave - det er jo ikke noget jeg har købt, for pokker

• #2   17. mar 2008 de gør det samme hvor mine forældre bor. møg irriterne..

og de har først fået det afvide da afsender ringede og sagde de havde fået pakken retur.
    de har prøvet det 3 gange..

• #3   17. mar 2008 hmm...det plejer man da ikke at skulle

• #4   17. mar 2008 Man kunne jo håbe de fik konkurrence fra citymail her hvor jeg bor

• #5   17. mar 2008 kender det...venter på en pakke og har gjort det et stykke tid nu. forleden fik jeg en mail fra afsenderen om det nu var den rigtige adresse han havde fået. det var det men han havde alligevel fået den sendt retur da de ikke kunne finde adressen (?)...det er da for underligt!

• #6   17. mar 2008 Det med pakker oplever vi tit. Jeg bor på en grusvej, og det er altså ikke altid posten gider at køre herned.
    Den var også gal med en pakke vi skulle have sendt, der sidder jo en lille check på, som skal sendes tilbage til afsender. MEN det glemte den kære postemand, så de måtte selv slippe 4000 :o/

• #7   17. mar 2008 MT, den prøvede vi i vinters. en skulle have et dækken, men pakken kom aldrig frem. Den kom dog tilbage til os en 3 ugers tid efter vi havde sendt!!

• #8   17. mar 2008 måtte også aflever naboens post i går - det var end i vores postkasse og tidliger på ugen, fik vi også et brev der ikke var til os ... mon ikke at det er højsæson for uduelige afløsere?

• #9   17. mar 2008 Kan se samme fejl sker mange steder smiley

Ikke noget at sige til mange aldrig ser deres pakker.

• #10   17. mar 2008 hvis den kommer retur igen så ber jeg min kammerat kigge på sagen..han arbejder hos post dk så han burde da ku guide dem i hvordan de skal gøre...

• #11   17. mar 2008 I får ikke jeres pakker. Jeg fik ikke mine breve.

Jeg havde adresseændring på. Fordi jeg ikke vidste hvor lælnge jeg skulle bo der valgte jeg en varig.
    Jeg får så et brev fra banken, somslevfølgelig har været returneret med den nye adresse. Eller det vil sige ikke helt. For Post dk kan ikke finde ud af at sætte stedbetegnelsen på, selvom det står på deres skærm når man ringer ind. Så jeg returnerer det her brev med besked om at de skal kontakte Postdk for den FULDSTÆNDIGE adresse. Tror I jeg hørte mere til det overhovedet.

Har skulle slås med den stedbetegnelse de sidste 20 år, fordi der er to ens vejnavne under samme postnr. Så alt deres pjat med korrekt og fuldstndig adresse. Ja når de selv kan finde ud af det.

• #12   17. mar 2008 den med sedlen uden de ringer på har jeg også oplever! ring ind og brok dig, så tager de pakken med dagen efter..med mindre de har afleveret den hvor den skal hentes altså.. jeg går også hjemme og ja, det er belastende når man skal ind og hente pakken når de bare ku ringe på og tjekke..

• #13   17. mar 2008 AnneMette

Det havde jeg kke fundet mig i, så havde jeg ringet op igen og bedt om at tale med vagthavende på kundeservice.

• #14   17. mar 2008 ja nu har jeg jo en mor der arbejder der og hvis folk venter en pakke der er betalt fortæller de bare hvor hun skal stille den ellers tager hun den med ind derhjemme hvis hun er blevet bedt om det så det er jo super her.
    men har nu haft to afløsere der er blevet fyret fordi de aldrig lærte det og vi fik altid naboens post

• #15   17. mar 2008 René: Kan satema godt forstå dig og det kalder de nye gode tiltag... Jeg oplever tit her at posten ikke lægges helt ind i postkassen skide smart i regnvejr, det er nemlige pisse nemt at læse driv våde aviser... + det er tit de "glemmer" at smide vores avis af (vi betaler for avisen) hvis der kun er den... (virker somom man ikke gider køre til sidste hus nå der nu kun er avisen) og vi har enda måtte rykke vores postkasse til ære for postbudet... Nu bor vi på landet og før sendte vi breve med postbudet men det kan vi ikke nu da vi ikke gider stå nede ved postkassen og vente... SUPER SERVICE!!!!

• #16   17. mar 2008 Og så får vi aldrig post på det sammetidspunkt den kommer et sted mellem kl 9 og kl 14...

• #17   17. mar 2008 Tidspunktet er også rykket gevaldigt her, før var det stort set altid inden 11, det er sjældent det sker nu *G*

• #18   17. mar 2008 Jeg har hørt at Postdanmark har fået nye arbejdsbetingelser (eller hvad det hedder) og ikke længere leverer pakker (jeg har ikke selv oplevet det endnu) men der er RIGTIG mange kunder hos os, der rykker for deres modtagere.. og når vi så får Track&Trace nummeret fra lageret, kan vi se, at pakken ligger til afhentning på posthuset.. Det er møghamrende irriterende og ufatteligt spild af tid...

• #19   18. mar 2008 Idag kom der så et brev til mig fra postdanmark om jeg kunne hente en pakke, spurgte postbudet hvorfor det lå i en kuvert og pakkeposten ikke blot havde smidt slippen ind i torsdags.......hmm...tjaaa, var hans svar.

Morsomt....for der har ikke været nogen her torsdag og aflevere pakke *GG*

• #20   18. mar 2008 Det sjoveste er da, når en yderst olm Pakkepost læner sig op ad ringeklokken. Bare fordi det er træls at skulle op på 1. sal med mindst 10kg foder til hunden, lidt træpiller til gnaverne og selvfølgelig gnaverfoder, og alle mulige og ubetydelige småting. Så står han bare der, op ad klokken til man åbner, pruster og stønner helt mørkerød i hovedet, og stammer Værs'go'...

Kommentér på:
Postdanmark mig i r....

Annonce