{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

GAVER!!!???? {{forumTopicSubject}}

Hej HG! Og god påske til jer alle!!

Jeg er inviteret til 2xBryllup og 1x Barnedåb i år og mangler lidt inspiration til gaverne..

Jeg er ellers en kreativ person, men mangler bare lige det der gør gaven personlig og speciel, så har brug for jeres hjælp..

Den ene er en veninde jeg nu har kendt gennem en periode på snart 4 år og vi er meget tætte.. Jeg er fader til hendes datter og kaldes for "papmosteren":-) Jeg har overvejet lidt at give dem et træ, som et symbol på deres liv sammen, men ved ikke om det er personligt nok???

Har også tanker om en gæstebog som gæsterne til bryllupet skal skrive i dagen igennem og så dekorerer den med billeder fra selve festen, men den kan de jo af gode grunde ikke få på bryllupsdagen..

er det langt ude??

Min anden veninde har jeg kendt i 20 år og hun skal giftes i Kroatien, hvor hendes datter også skal døbes.. Det er en bla. af kroatiske og danske trationer og jeg er så ked af jeg ikke kan komme med pga. økonomiske årsager.. Men gaven skal stadig have betydning! Men der er jeg godt nok på bar bund! Gæstebogen har været i mit hoved et par gange, men kan ikke udsmykke den på samme måde..

Maler lidt i min fritid og har overvejet lidt at male et billede og skrive et digt der til..

Dåbsgaven har jeg mere eller mindre styr på: en kurv med alle mulige baby ting, dansk som kroatisk..

Men hva pokker skal jeg lige finde på uden at ruinerer mig selv økonomisk??

På forhånd tusind tak..

ingen ideer er tåbelige kom frem med det der lige slår jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GAVER!!!????
  • #1   18. mar 2008 Jeg kan på ingen måde komme på noget bedre end det du allerede skriver - jeg synes at det er nogle kanongode idéer du har der. Jeg har været med til et bryllup, hvor folk skrev i gæstebogen - og så blev den returneret til giveren, som så bagefter ville sætte billeder i. Billederne kunne jo være nogle som kom fra gæsterne selv - forstået på den måde, at du køber 3 eller 4 engangskameraer for 100 kr. eller hvordan man nu får dem og så også supplererm disse billeder - som ofte kan være ganske sjove ;o)

    Held og lykke med projektet - du har allerede styr på det. Flot.


  • #2   18. mar 2008 min søster lavet en " brullupsbog " hvor hun sendt boken rundt til nærmeste familie og venner og skrev fine ord og lagde ind " gamle" billeder af de, fra barndom til gift . og mens brullupet holdt på så fikk hun alle til at skrive nogen ord til de...

Kommentér på:
GAVER!!!????

Annonce