{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Mit ben efter Zeus' tankling på mig {{forumTopicSubject}}

Forrige søndag tanklede Zeus mig noget så gevaldigt :o(
Hans højre bagben ramte min venstre lægmuskel med 180 i timen av av av............
Var så efter en henvisning fra lægevagten taget til Næstved sygehus forleden dag, men de afviste mig????

2 dage efter en tur til egen læge, som i løbet af 3 min. ringede til Køge sygehus og sagde at jeg kom med det samme, der var mistanke om mulig blodprop i mit ben :o(
så afsted til køge, blev indlagt og fik alle mulige apperater sat til, blodtryk, puls, hjerteaperat/elektroder samt blodprøve, fik afvide at der ville komme svar på prøverne 1½-2 timer efter, så sagde at vi lige så godt kunne køre ud og få noget at spise, men nej nej, jeg måtte under ingen omstændigheder tage nogle steder, så Jan og Patrick kørte ud for at spise, og jeg lå så der og ventede uroligt????????

Efter 1½ time kom svaret så, pyhaaa ingen tegn på blodprop, men skal stadigt være på vagt, hvis mit ben hæver mere eller bliver rødt skal jeg med det samme afsted og have blodfortøndende medicin, da der stadig kan danne sig blodpropper i benet, damn han har lavet det godt ham Zeus!

Når men nu er status at jeg bare kan sidde og chatte her eller glo ud i luften.......
Kan overhovedet ikke gå på mit ben eller komme ned på flad fod???
Og skal holde mig i ro i 4-5 uger :O( øv øv øv har slet ikke tid til det her, er jo ved at sætte vores nye gård i stand.

Nå men ville bare lige dele det med jer, og fortælle at i ikke skal stå i vejen for en hund der løber imod jer.

Hilsen Snøvsen

Ps, DFFD kalder mig det, fordi jeg står på et ben hi hi hi
Ja i skulle se mig når jeg skal i bad ha ha ha det er dælme svært, eller når jeg med krykker skal hente et glas saft, ha ha ha godt jeg har Jan og Patrick ;o)

pps, tusind tak for lån af krykker til dobermann Alfa's ejere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit ben efter Zeus' tankling på mig
Kommentér på:
Mit ben efter Zeus' tankling på mig

Annonce