{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Deres første sne. {{forumTopicSubject}}

Vi har fået sne i nat ... så meget at der ligger et hvidt tykt tæppe og dækker alt. Jeg var lidt spændt på hvordan hundene ville reagere da de skulle ud her til morges.
Det er længe siden jeg har grinet så meget. De strøg af døren som en raket, løb rundt som var en vis herre lige i halen på dem, hoppede og væltede rundt i kåd leg med hinanden. Stiff elsker når det er lidt køligt ... hendes tykke underuld gør det ofte er for varmt for hende ... og det lyste ud af hele hendes ansigt at det her var lige noget hun kunne lide. Tyson har ingen underuld så han kom hurtigt til at ligne en lille lyserød pattegrissåe ... jeg havde en brun hund der fes rundt som bare pokker skarpt forfulgt af en lyserød (gris) hund. Stiff lagde sig ofte nedog smagte på det der underlige hvide noget og Tyson lignede et stort spøgsmålstegn når han kom farende for at se, hvad hun dog havde der var så interessant og så intet kunne finde når hun strøg op som en trold i en æske. Det show man nok skulle ha´ haft en plads på første række for at finde morsom, men deler den nu alligevel med jer. =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deres første sne.
Kommentér på:
Deres første sne.

Annonce