{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

min familie gir mig stres {{forumTopicSubject}}

*Skal lige siges meget af teksten handler om hest (borkur = hest) Men min hund komemr længere nede *

Jeg er begyndt at få LIDT stres eller jeg er begyndt at blive forvirret :S

Borkur kommer hjem her 31.marts :9 glæderm ig sådan<33 for tideligere fri fra skole den dag smiley
Men her i dag, er jeg begyndt at blive forvirret, min mor var ude og prøve ne hest i går, og i dag ringede hun så ti ldem, for at sige hun endelig gerne vilel have den.. men så sagde de at de havde solgt den her i til morges :S Der blev min mor skuffet... for dte er kun 5 gang det sker.. hvor ejren ringer næste dag eller sådan noget i den stil. .og isger de har solgt hesten :S Min mor blev lidt ked af det ;( og sagde alt muligt mærkeligt.. som .. måske skal jeg barei k have en hest :'S????????
og hun har snart søgt efetr en i ½ år :S men ingen har været den perfekte.. jo kun vidundelrige BLIKA<3 Glemmer sq ikke lige den hest, men dne soldte hun efetr 3 uger-...hvor min mor havde prøvet at få kontakt med hende. .go alt muligt (ejeren af kommandørgården på rømø) og så da hun endelig fik fat på hende, sagde hun : jeg desvære solgt den ti len anden :S

Og min mor er begyndt at blive sur og stresset på mig ??? hun skælderm ig ud hele tiden :S og hvorfor har du gjrodt det..og du måtte ikke tage et æble.. og nej du behøves ikke ride borkur i dag :S og jeg får skæld ud overn oget hunden, eller hesten har gjordt smiley eller min far for den sags skyld :S
og hun er så optaget af at fidne hest, at hun ikke gider og hjælpe med mine regnstykekr med PI eller dansk eller noget x'S

Det stresser mig smiley kender i det?

I går var min mor så engle sød, deer troede hun nemlig hun skulle have en hest smiley Hun var overdrevet sød.. hun lovet mig en ridelejr tur og hun lovet mig halvdelen til den bog ( hestenbog) jeg har ønkset mig, og i morgen har jeg over 150 til bogen xP nemlig havldelen, åg det fortalte jeg så i dag dte med jeg endelig havde halvdelen selv XD og jeg endelig kunne få den bog jeg har ønkset mig.. og så sagdeh un bare smiley Hold nu mund med alt dit snak..! x'(
Så sagde jeg så : Mor.. jeg har fundet den perfekte ridelejr, udne det kostede en herregård og der sagde hun : Hold nu op.. jeg giderikke høre mere på dig i dag smiley
Så var jeg igang med lektier og så var der noget i dnask, jeg kunne kunne tyde.. og så spurgte jeg.. og der sagde hun : Jeg gide rikke lige nu, kan du ikke bare sms til en veninde :S

Min far er også begyndt at blive moggen xS


jeg er begyndt at blive usikker på mig selv, om jeg overhovde kan tage ansvaret slevom jeg har erfaring med heste, men hvis nu min mor ikek gider og hjælpe lidt til :S Altså det er måske et dumt tidspunkt at få borkur hjem, men ejeren skal flytte og kan ikek have ham med smiley

Min mor, min far og min hund er begyndt hele tiden og være stressede smiley
Min elskede legesyge dobermann, er i løbe tid og opføere sig mærkelig smiley hun har et køben, og den skal barehele tidne nedi brændekurven, og så piver hun fordi hun ville have det op smiley JEG FLIPPER UD HVIS DER HELE TIDEN ER NOGET! :S

Hvad skal der til for at køle ned :(??

Jeg mner dette :
Jeg glæder mig til nårjeg skal i seng, til jeg ligger alene, og tænker.. og jeg tænker på ting.. kan være alt muligt.. smiley
Jeg ville bare have dagene skal gå stækt smiley når jeg vågner siger jeg åhh nej.. og når jeg siger godnat.. så er det jubiii

Min lærer over i ksolen syntes også min karaktere er begyndt at falde smiley

Jeg fik 500 kr af min farfar fordi han syntes min far og mor var hårde mod mig, så jeg fik 500 kr som en opmundring.. men er ikke engang glad :S
jo lige da jeg fi kdem, for så tænkte jeg kun på :
nyt underlag nyt pandebånd xP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min familie gir mig stres
  • #1   25. mar 2008 Det lyder ik til at din hverdag er helt let.....har du ik en du kan snakke med om tingene?

  • #2   25. mar 2008 Stakkels dig. Det er ikke fair når voksne lader deres ting gå udover deres børn!

  • #3   25. mar 2008 ja, det lyder som noget rigtig skidt.... men tror nu nok at din mor kommer på andre tanker når borkur, kommer hjem til jer....smil.... men håber da at alt bliver godt igen...tag og få snakket ud med en god veninde, om alt det der sker hjemme hos dig .. det plejer at hjælpe lidt... pøj pøj

  • #4   26. mar 2008 synes heller ikke det er fedt når "voksne" lader deres ting gå ud over børnene.
    Jeg håber snart at din familien kommer til sit gamle igen, for det er aldrig rart når tingene ikke kører :S
    prøv at sig til din mor at det gør dig ked og stresset, når hun snakker sådan til dig, er sikker på at det vil få hende til at tænke over hvordan hun taler til dig.
    Mange gange held og lykke med de gamle, de kan sgu være nogen særer nogen smiley


  • #5   26. mar 2008 Mette: Det er aldrig let når ens forældre har en periode med meget lidt overskud, og garanteret ikke tænker over hvad de lukker ud til dig.

    Jeg kan godt selv huske det, og det er bestemt ikke nogen rar følelse.. Jeg synes du skal prøve at skrive et brev til dine forældre, eller bare din mor, det er tit nemmest at få det hele ud, når man skriver.

    Der bliver man ikke afbrudt, og din mor eller dine forældre har mulighed for at læse det igennem flere gange og tænke lidt over det.

    Håber det snart bliver bedre, det er ikke nemt at være barn/ung.


Kommentér på:
min familie gir mig stres

Annonce