{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det mest ulækre ved at ha hund ?
  • #1   29. mar 2008 vil tilføje at når de tømmer kattebakken for kattelort:0(

• #2   29. mar 2008 nøj hvor har du ret ...

• #3   29. mar 2008 Deepa -
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW *GGG* .....
    Kunne min sgu også ha' fundet på tror jeg smiley

• #4   29. mar 2008 - Når de går i kattens bakke og æder kattelort
    - Når man tager dem i ovennævnte og kan se, de har kattelort i munden

• #5   29. mar 2008 det ulækreste ved nathja er når hun ruller sig i en lort xD
    dette gør hun bare altid.. ligemeget hvad, altså hvis ikke man selvf. når og stoppe hende først smiley

• #6   29. mar 2008 Ja, det beskriver du meget godt.. Men nå min hund spiser mit marsvins afføring er da heller ikk lige det lækkereste... eiv eiv.. klamt!

• #7   29. mar 2008 når hun vælger at føde i min side af sengen i stædet for den fint efter bogen "anlagte" føde kasse :0)

• #8   29. mar 2008 - Når de kommer og slikke en i hovedet efter de har tømt kattens bakke.

• #9   29. mar 2008 og det samme ved oscar og freja xD

ellers har de ingen andre ulæmper smiley

• #10   29. mar 2008 Det der med at snuse i måsen på andre hunde, det har jeg svært ved at ta. Og så lige en ordentligt møsser til mor bagefter!! NEJ TAK!!!

Rulle sig manisk i halv-råddent-ildelugtende-vist-nok-engang-en-harre-eller-fugl-eller-kat-eller...et-eller-andet-levende!!!!

Når ens hanhund pludselig ligger med en ordentlig gøj på i stuen midt i eftermiddagskaffen. Ungerne sidder med øjne så store som te-kopper og Mille ligner også en der bare tænker: Hvad sker der lige for DIG??!!!
    Imens får man det liderlige handyr bugseret ud på terassen, hvor han vralter rundt indtil...fornøjelsen...har lagt sig. I bogstaveligste forstand!!

Derudover syns jeg slet ikke min hund er ulækker!!!!!!!!! ;o) ;o) ;o)

• #11   29. mar 2008 Når hunden brækker sig for derefter at begynde at æde det og så lige slikker en på halsen når man bukker sig ned for at tørre op:o/

Eller når hunden ruller sig i en lort, for derefter lige at ville hilse overstrømmende på en (læs gnubber sig nærmest op af en) AD

eller vældig enig med dig stine

• #12   29. mar 2008 Når hun spiser kattelorte på gåturene.. (Hun rører ikke min kats kattebakker)

• #13   29. mar 2008 Helle - *GG* .. ja totalt klamt da :-S
    Var også pænt klamt hvis Laura som hvalp fik fat i en blød kage på engen..
    Så havde hun lort siddende på underlæben bagefter, pga sit underbid :-S

• #14   29. mar 2008 Uh Daisy var slem til at æde hestepære som hvalp *GG* Det gør hun ikke mere :o)

Det mest ulækre hun kan finde på nu, er at rulle sig i lort og døde dyr!
    Er er sgu værre end at æde hestpære *GG*

• #15   29. mar 2008 mine gør det heldigvis ikke,men syntes det er klamt hvis de ruller sig i et kadaver

• #16   29. mar 2008 Stine P: æbrhtshaæv klamt.. Sidder lige og spiser kage! Skulle aldrig have kigget i dette indlæg *GGG* :-)))

• #17   29. mar 2008 Conni P - Åh nej *G*

Mia M - LOOOOOOOOOOOOOOOL for fanden hvor klamt smiley

Oscar - Ååh gud du har det ikke nemt smiley :-D .... Synes at min hund var klam *G* , men kan godt være at det bare er fordi at hun ikke har en gøj og endnu ikke har mødt et dødt dyr på vejen endnu......

Michelle - *SUUK* smiley

• #18   29. mar 2008 Godt vi ikke har kat...eller marsvin!!!!!!

"Hey mor! Har jeg noget imellem tænderne?..Birkes...eller er det en marsvine-bummelum???

Mavekrampe!!!!! ;o)

• #19   29. mar 2008 Dorthe - *LIgger flad af grin* .. Men også kun fordi at det ikke var mig der fik en andens brugte bind i morgengave *GGG*

Malene - UNDSKYLd smiley

• #20   29. mar 2008 Stine - Især når man ikke ved det, før man kan lugte det på hendes ånde... Såå skønt når man bare tager imod hende og lader hende kysse, for det plejer jo at være hyggeligt... Indtil ånden ødelægger fornøjelsen.

• #21   29. mar 2008 Nu synes jeg at hunde er ENDNU klammere !!!!

De skal fandme være glade for at de er så charmerende, ellers tror jeg næppe at de var blevet 'mans best friend' *G*

• #22   29. mar 2008 Oscar - lækkermås ;o ): Det er sååå klamt.. Er lige ved at brække mig.. Men hunden syntes det er en udsøgt speciallitet.

• #23   29. mar 2008 Kan da så lige hilse og sige at sån en GD-gøj IKKE bare kan ignoreres af fire nysgerrige børneøjne!!!!!

Kæresten skreg nærmest: FÅ HAM UUUUUD NUUUUU!!!...mere kage, unger?????????

• #24   29. mar 2008 Det er derfor min hund/andre hunde ikke må slikke mig i ansigtet.. KAn ikke lade vær med at tænke på det (hvor har den sidst slikket sig) (det vil jeg ikk vide) *gg*

• #25   29. mar 2008 hehe trunte har aldrig rullet sig i lort smiley til gengæld har hun tit trådt i noget for derefter at gå ind og tørre det af i min seng!

• #26   29. mar 2008 Oscar - For fanden da... Har den sjoveste lille tegneserie kørende for nethinden lige nu smiley

• #27   29. mar 2008 fed tråd komme lige i tanke på det med bindet føj det har vi også prøvet hihihihihi

• #28   29. mar 2008 Når en morhund lapper hvalpetis eller lort i sig - FØJ

• #29   29. mar 2008 Malene - Laura må ABSOLUT heller ikke slikke mig hverken i hovedet eller på hånden o-lign...
    Men hun tømte altså også bare analkirtler for alle pengene som hvalp så har ligesom fået en aversion med hundetunger *G*

Julie - Enig, hunde prutter aldrig sådan en semiprut....

• #30   29. mar 2008 - Ja når hanhunden ligger på ryggen og pisser op i luften, ud over sig selv.

- Når man får den bedste velkomst af kærestens hund, og hyggetrolden kommer frem når vi sidder på gulvet og nusser.

- Når ens bukser er helt våde af savl, mums mor. Del den mad med mig.

• #31   29. mar 2008 var også en gang til fødselsdag, hvor der var konkurrence om hvem der kunne spise flest skumfiduser. Ham der vandt knækkede sig midt på græsplænen bagefter og hunden kom spænende.. den skulle da lige smage smiley

• #32   29. mar 2008 Freyja skat bare ALTID rulle sig i lort når hun er nede i skoven for at løbe rundt, og det er hver dag! Arhg det er træls. smiley

• #33   29. mar 2008 Hestepærer er da ikke slemt.. Nu er I sarte *S*

• #34   29. mar 2008 Klamt er når Tyson finder og æder kattelort i haven.

Klamt er når Tyson tømmer sin analkirtel.

Klamt er når Tyson ruller sig i noget der igen er levende (dødt dyr med maddiker).

Klamt er når Tyson drikker af toiletkummen .. og bagefter trækker vand med op så man bliver våd i bagen næste gang man sætter sig.

Klamt er når Tyson kommer for at få en krammer og så bøvser som en havnearbejder ... med ånde af kattelort.

Klamt er når Tyson kommer ind om morgenen og lægger hele hovedet på mine bare skulder og trækker en stribe af slim efter sig.

Klamt er når Tyson ikke vækker dig ved at lægge hovedet på mine skulder og så gør det ved ivrigt at "vaske" mine øjne.

Og nu sidder jeg så og tænker over hvilke klamme ting Stiff hun gør, men ... kan ikke komme på nogle??

• #35   29. mar 2008 Dorthe E: de ville sgu "holde sig på måtten" og forblive jomfruer for ALTID!!!!!!

Stine P: Jeg kan heller ikk lade være med at smile, når jeg tænker tilbage på det. Heldigvis havde vi IKKE gæster, for SÅ var jeg da død af flovhed over min stakkels Hormon-Helge!!!!!

En uge efter....hændelsen....skulle Oscar så parre for første gang, og tæve-ejeren spurgte om vi nu mente at der var "gang i banditten"...Ja, det kan du så GODT regne med at der er!!! ;o)

Sidder dælme og rødmer helt på Oscars vegne nu!! ;o)

• #36   29. mar 2008 Ja jeg kan da ikke hidse mig op over at Luna spiser hestepærer *S*

• #37   29. mar 2008 Vores søn brækkede sig også engang MEGA meget udover gulvet.. Skyndte mig op for at vaske ham og da jeg kom ned igen var brækket på mirakuløs vis forsvundet og Laura sad med et lille brækunderskæg på underbiddet ...................................................

Linda T - Ok, Tyson er generelt bare rimelig klam *GG* smiley

• #38   29. mar 2008 Stine P

Du har ganske ret *LOL* =)

• #39   29. mar 2008 ny opgravet kødben i det rene sengetøj er også noget klamt

• #40   29. mar 2008 Det er nemlig det, Julie;-)

• #41   29. mar 2008 Daisy åd kaninlort sidste sommer da kaninen havde været på græs *GG*
    Det fik hun lov til, men hun skulle ikke slikke på mig bagefter. Føj!
    Men så længe det ryger indvortes og ikke udvortes som når de ruller sig i det, så er det vel fint nok *GG*
    Indvortes er det jo lisom gemt væk. Hehe

• #42   29. mar 2008 hmm.. det er måske ikke vildt ulækkert men det er i hvert fald irriterende når man give hunden et lille stykke mad eller noget hvorefter den så spytter det ud på gulvet for så at spise det igen - og gentager dette 80 gange for til sidst at finde ud af at den ikke gider æde det og lader det ligge smiley

• #43   29. mar 2008 Når Viggo lige har spist, kommer hen til mig, stikker hovedet tæt på og BØVSER: Taaaaak for mad mor........

Eller kommer ind og lægger sig ved siden af mig, strækker sig, og fiser.........pheeeeeeeeeeeeeew.............Og så lyden af en hund der gør sig ren begtil............adwr.....

• #44   29. mar 2008 Når hunden bøvser efter at have spist lort...

Det værste, jeg har oplevet med Cassius var, da han åd en lort, åd en halvrådden solsort og gik ind på tæppet og kastede hele baduljen op igen...
    FØJ FOR S.....

Og så synes jeg også det er klamt, når den unge mand har jokket i sin egen lort i haven om morgenen og kommer ind og tørrer det hele af i sengetøjet...
    Klamfætter.. Nogengange fatter jeg ikke, at man synes hunden er dejlige :o)))

• #45   29. mar 2008 CH, Kvinde 33 -
    Synes at det også var pænt klamt da du for laaaaaang tid siden fortalte at en plade eller noget i den stil var væltet i huset og Cassius var blevet så forskrækket at hans analkirtler blev lidt slappe i elastikken :-S smiley

• #46   29. mar 2008 Stine, Jaaaa - det var godt nok også klamt... Ud på gulvtæppet, hold da fest en stank!!!!!!!

Men jeg synes stadig hans lortevaner er værre.... Det der analkirtelræs gør han heldigvis ikke så meget i :o))))))

• #47   29. mar 2008 Malene- Ja det er bare klamt.....og min hund ser total uskyldig ud, når jeg ber ham om at lade vær, og så har han spåner i hele snotten:o)

• #48   29. mar 2008 Cappy J: Min Victor satte sig engang op i buret, da det var møg beskidt.. Han havde spåner i hele numsen! Og diverse andre ting, jeg undlader at fortælle om:-)

• #49   29. mar 2008 Malene- Man kan glæde sig over marsvins bæer er så faste:o)

Sikke nogle hyggelige historier det kommer på bordet:o)
    Min hund har døjet en del med hans analkirtler......han kan så bruge vildt langt tid på at slikke sig selv i r***n. Det kan jeg simpelthen slet ik ha. Jeg blev nød til at gå, for var ved at kaste op.

• #50   29. mar 2008 Hvad er alt dette med analkitler?

• #51   29. mar 2008 Nogle meget klamt stinkende kirtler hunden har i bagen.....nogen tømmer dem selv, andre får dem klemt ud. Under alle omstændigheder lugter det virkelig klamt

• #52   29. mar 2008 oki.. Lyder klamt.. Nå, må smutte:-) Det er langt over min sengetid *gg*
    ses

• #53   29. mar 2008 Ja altså de lugter når de bliver tømt:o)
    Normalt tømmer hunden dem når den har afføring

• #54   29. mar 2008 Maria -Føj hvor ulækkert... Må da håbe at spritten er fordampet væk.

• #55   29. mar 2008 Kan da i øvrigt huske at Happy stolt er kommet vadende med et eller andet engang-levende-men-nu-meget-dødt-og-rådent for derefter at rulle sig godt og grundigt i det.

På det tidspunkt kunne man endnu ikke tage noget fra ham uden fare for at blive bidt så jeg måtte bare pænt se til. AD han var ulækker *G*

• #56   29. mar 2008 LOL... Nu når i alle snakker om rådent og dødt dyr. Så fandt fia og jeg en død fasan da vi gik tur. Hun lugtede til den og kiggede så op på mig, med de mærkligste øjne. Hun kunne lige så godt havde sagt, "føj, hvem har smidt noget dødt og klamt der på min vej".

Kunne se hun rynkede på næsen og hun gik nærmest en bue uden om.

• #57   29. mar 2008 Mia -LOL har din hund fine fornemmelser *G*

• #58   29. mar 2008 Michelle - Ja lige på det punkt...Men hun kan godt rulle sig i lort.. Ja jeg undres.

• #59   29. mar 2008 Mia -hehe.. mine forældre har en cairnterrier genbrugshund. Da de fik hende havde hun boet i byen hele livet. Ville ikke gå i vandpytter eller blive mudret og beskidt.
    DET kan man ikke se mere. Hun er simpelthen det største svin når hun er ude. De bor på en gård, så det er ikke småting hun kan finde at rulle sig i eller bare traske igennem

• #60   29. mar 2008 Hehe.. Bataya går heller ikke i vandpytter, går ikke ud i regn vejr, vil ikke blive beskidt og har aldrig rullet sig i noget, andet end sne.

• #61   29. mar 2008 Mia -tsk tsk hun er da ikke en rigtig hund;o)

• #62   29. mar 2008 hmm det eneste jeg syntes er klamt er når nico parre sin bamse og der kommer snask ud over bamsen jamen så slikker han det lige af og vil gi en myzzer bagefter..

ellers lave mine ingen klamme ting

• #63   29. mar 2008 Michelle - Nej bestemt ikk. Hvis hun bliver beskidt så kan man tydeligt se hendes selvværd er lavt. Hun hader det. Og hun nægter at gå ud hvis det regner, så regner det en hel dag.Jamen så holder vi os en hel dag.

LOL i skull havde set hende da vi var til hundetræning på en mudret græsplæne, hun hoppede rundt fordi hun ikke ville have beskidte poter. Og hun prøvede at få mig til at bære hende.

• #64   29. mar 2008 Definitionen af KLAMT er:
    Når man går ind for at se hvad trunten fin laver i sengen, og hun ligger meget fornøjet derinde og ganver i ens svedige trusser!
    ENDNU klammere er:
    Når man glad kommer slentrende med håret svingende og alt kører, stopper op så Emma kan snuse til noget og man så kan høre den sluprelyd der, som man normalt forbinder med at hun står med hovedet i vandskålen...
    Man vender sig, og hvem står der og sluprer i en gang ekstra blød dejlig lunken portion fæces! Det gør Emma da..

Nam!

• #65   29. mar 2008 Klamt er når Flica er for doven til at gå ud inden man skal i seng, men så alligevel i løbet af natten finder ud af at hun skal skide og så i stedet for at sige til, gør det midt på gulvet så Chivas kan æde det, blive dårlig og brække hele LORTET op igen, nam nam en dajlig gave at stå op til...! :o((

Klamt er når Gaia æde frøer - levende!

Klamt er når Chivas en halv time før han skal i udstillingsringen, vælger at tømme sine analkirtler - især når man har lagt mærke til at dommeren er den type der gramser enormt meget på hundene, i alle ender og kanter... Hvilket betyder at man må i gang med vandforstøver og diverse velduftende væsker i bagdelen på kræet for bare at tage det værste af lugten, efter man ellers hele dagen har kæmpet en brav -og succesrig kamp for at undgå at dyret pissede sig selv efter han havde været i bad - men hvorfor nøjes med at tisse lidt på sig selv når man kan finde på noget endnu mere ulækkert...! :o(

Kommentér på:
Det mest ulækre ved at ha hund ?

Annonce