jeg hader hende!! {{forumTopicSubject}}
y= uven fra min klasse
m= ven fra f´klassen
ja..jeg er uvenner med y, fordi hun blev sur over at jeg og m kastede rundt med hendes sok, hun grinte også helt vildt selv..
en af drengene fik fat i sokken og y grinte stadig,,drengen gav den til læren spm kastede den efter drengen, ud at klassen.
så hentede jeg den og så sad y og kiggede ned i jorden, med sur mund og snakkede ikke til mig,,så var hun snot sur!
hun er så sur for tiden og bliver gal over alt!
nogen gange bliver hun sur på m og så går det udover mig..fuck jeg hader hende..
tænker om jeg skulle tage en pause fra hende..
hun tror altid at vi bare er venner igen imorgen, men det skal snakkes igennem, så det ikke sker igen.
men hun gider ikke!
vi kan ikke tage en pause fra hende da vores heste står samme sted og vi sidder ved siden af hinanden i skolen..
lærene holder tit med y, og siger hun bare skal have tid..men hav med mig? er jeg bare papiret der er tøret hundepis op med og så kan jeg kyles af h..til?!
sidst vi var uvenner, så var hun sur på m, og jeg havde ikke gjort hende noget..
så var hun sur, på hele klassen og så spurgte jeg hva jeg havde gjort, og hun sagde noget!
så spurgte hva er det jeg har gjort!
og hun sagde, det ved jeg ikke, det skal jeg lige tænke over!!
fuck hvor dum har man lov til at være!
hun var bare sur på mig for ingenting!!
arghh hva skal jeg gøre!!!
vil gerne være venner med hende, men hun er ikke intrasseret og vil så gerne være venner! men hun er bare sur..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Helt ærligt -behandl hende ordentligt så er hun heller ikke så sur
jan 2007
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.584
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 451
jeg blev ked af det, og hun er så sur på alle for tiden..
jeg er der for hende, men hun behandler mig som en karklud..
jeg gør alt hva hun ber om, og så er jeg bare hendes tjener..tører lort op efter hende..så vil da gerne lige have hun behandler mig ordentlig..nu kender du jo hende heller ikke..
men hvis du gjorde, ville du vide hvordan jeg har det lige nu..jeg vil gerne være venner med hende, men hun er jo bare sur på mig..over ikke en pind..vi kastede rundt med den i 2 minutter højest!
hun grinte helt vildt og bad ikke om at få den igen..så..
jan 2007
I kaster rundt med hendes sok -hvorfor? Måske grinede hun, men det betyder ikke altid at man synes det er sjovt (har du hørt om forsvar/facade)
Og hvis du vil være hendes ven, så opfør dig som hendes ven.
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
Undskyld mig, hvorfor behandler du hende ikke bare ordentligt - når du ellers kalder dig ven????
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
feb 2008
prøv at læse hva jeg ellers har skrevet..
jeg behanlder hende ordentlig,,jeg er der for hende..
men hun legede også selv med,,,hun kastede den også til mig,,vi havde det så sjovt..også er hun bare sur på mig og m over at en dreng fik fat i den fra m, og så kastede han den til læren der troede hun var med og hun kylede den ud af rummet, og jeg hentede den..det var mig der hentede den!
hun behandler heller aldrig mig særlig godt og gider ikke hente mine bøger fra vores skuffe når jeg spørger hende pænt..jeg henter tit hendes bøger og vi hjælpes ad i matematik..
jan 2007
Hvis du ikke mener hun er en god ven, jamen så forstår jeg da ikke du gider være ven med hende
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 214 Svar: 1.482
jeg synes du skal fortælle hende at du ikk gider og være uvenner med hende.
men det du siger med at du er hendes tjener og gør alt hva hun siger STOP det. har selv været under den tøffel, bestemt ikk sjovt, men jeg fortalte min veninde at jeg ikk fant mig (sorru sproget) i hendes pis mere, at jeg ikk gad og springe for hende rydde op efter hende. vi blev uvenner et stykke tid og nu er vi venner, godt nok ikk så tæt som vi var før.
det skal lige siges at hun var min bedste veninde og vi red sammen ca 4 timer hver dag..
hvis det er evt send pb
feb 2008
jeg behandler hende godt..jeg gør alt for den tøs..nu har i fanme gjort mig ked af det,,,har sagt undskyld over million gange. ,men hun gider ikke tage imod..hun er så skide sur og gider ikke snakke til en, så er det ikke så let vel!
jeg har gjort alt, og hun er stadig så sur på mig!!
over en sok!! hun legede selv med..hun grinte vildt og vi havde det sjovt, men så blev hun da bare så sur..jeg hader ikke hende, jeg bliver bare så ked af det når mine venner og andre folk behandler mig som en karklud,,og jeg gør alt for hende!! nu sidder og græder og det er jo nok jeres skyld nu..tak for det..
jan 2007
Kom lige ned på jorden engang. Igen dette ER bare typisk teenage-tøsefnidder.
Det er ikke verdens undergang, og herregud, så er det altså heller ikke værre.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
Hvordan har du det selv, i klassen?? Det lyder ikke som om du selv har det godt. Det er ALDRIG i orden at moppe nogen, alle er forskellige, og I kunne jo prøve at sætte jer sammen, gerne alle pigerne, og snakke stille og roligt om hvordan I har det. (det er specielt i pigegruppen, der er problemer)
Min egen datter blev moppet på samme måde, gennem meget lang tid, og hun blev faktisk syg af det, lærerne kunne ikke se at hun blev mobbet, først efter vi havde været hele vejen rundt med lærer, inspektør, forældre, skolepsykolog, kommune og forældrebestyrelse, blev der gjort noget.
De brugte tid på det i klassen, og fandt ud af at der faktisk ikke var nogen der var rigtig glade for at gå i klassen, og det blev lidt bedre bagefter. Mobbeofre kan få et meget sørgeligt liv, hvis ikke der bliver grebet ind i tide......
håber du/I får løst problemet, sommetider mobber man, fordi man ikke selv har det godt, men det er alles ansvar, at der ikke er nogle ofre i klassen, I skal lære at støtte hinanden i stedet for:-)
dette er ikke en opsang til dig, men et håb om at alle vil hjælpe med at bekæmpe mobning, som er et STORT problem i mange skoler.
PAS PÅ HINANDEN!
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
Det er muligt, at du ikke føler, at det sagte/gjorte overfor din veninde er noget i din verden, det er det tilsydenladende i hendes og det er bla. det der gør os mennesker så forskellige...
Nu sidder du selv og skriver, at du bliver enormt ked af, at du ikke får medhold, men bliver sagt i mod og det er sådan noget, som gør DIG ked af det !....
Vi skal behandle hinanden, som vi gerne selv vil behandles.... Og ved at fremstå som et godt ekselmpel KAN det være, at din veninde ændre sig, det er også muligt, at hun ikke gør, så er det at du skal gøre op med dig selv om du gider, at være veninder med hende !?!....
Jeg har selv en søn på 11 år, der er sindsyg mut for tiden og der skal ikke meget til, så trække han sig ind i sig selv og bliver sur, det kan hans bror bare slet ikke forholde sig til, (han er 14 år) og skælder sin lillebror ud, fordi han altid er så sur og fandme ikke er til, at holde ud og være sammen med, han glemmer bare, at han for 3 år siden var lige sådan, det har rigtig meget med alder at gøre, måske er du ikke selv der lige nu, måske bliver du ikke sådan selv, men i har en alder lige nu, hvor tingene bare kan være for nogen meget sværre, at kapere og noget man synes er vildt sjovt det ene øjeblik er bare så utåeligt det næste.........
feb 2008
med det lille mirakel der kaldes mobilyelefon..
med det fantastisk vidunder sms..
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 390
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
feb 2008
jeg hader hende!!