384 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

åh sådan en gang bøvl åh sådan en gang bøvl

Er der ikke nogen der kan få kontakt med vores erhvervsminister og sige han er en klaphat!
Den nye regl der er kommet med man skal søge 4 stillinger hver uge når man er ledig synes jeg er total latterlig. I hvert fald for mig. Jeg er gravid i 24. uge, og jeg tror ikke på der er en skid der vil ansætte mig alligevel når jeg skal på barsel til juni. Jeg er uddannet laborant og der er ikke for mange jobs af dem i nordjylland i forvejen, og rengørring skal jeg nok holde mig fra. Der findes jo ikke engang så mange jobs jeg kan søge!!! Jamen jeg synes det er hul i hovedet!!
Skulle lige af med noget galde!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åh sådan en gang bøvl
  • #1   1. apr 2008 Det er da også rimeligt irriterende. Hvad med bare at udarbejde en standard-uopfordret-ansøgning, og bare sende den til 4 virksomheder hver uge? Der er jo ingen der siger, at du ikke må søge et job som afdelingsleder, direktør, ingeniør, dyrlæge mv smiley

• #2   1. apr 2008 Anne Mette: Det har jeg faktisk også tænkt på at gøre. Så kan han lære det! Det er nu heller ikke noget problem for mig at sætte mig og skrive de ansøgningerne, men jeg hader tidsspilde, og det er det her virklig i mine øjne. Også fra virksomhedernes side. Tænk alt det tid de skal bruge på at åbne post med ligegyldigt indhold.