384 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
åh sådan en gang bøvl åh sådan en gang bøvl
Er der ikke nogen der kan få kontakt med vores erhvervsminister og sige han er en klaphat!
Den nye regl der er kommet med man skal søge 4 stillinger hver uge når man er ledig synes jeg er total latterlig. I hvert fald for mig. Jeg er gravid i 24. uge, og jeg tror ikke på der er en skid der vil ansætte mig alligevel når jeg skal på barsel til juni. Jeg er uddannet laborant og der er ikke for mange jobs af dem i nordjylland i forvejen, og rengørring skal jeg nok holde mig fra. Der findes jo ikke engang så mange jobs jeg kan søge!!! Jamen jeg synes det er hul i hovedet!!
Skulle lige af med noget galde!!
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 81 Hunde: 8 Emner: 522 Svar: 12.593
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 232
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 232
Prøv lige at regne det ud - det er mellem 16 og 20 ansøgninger om måneden. Det tror jeg ikke jeg kan finde. Og i næste måned skal jeg sorterer alle kommunale/statslige ansøgninger fra, for deres overenskomst siger man går på barsel to mnd før man er sat til.....
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
Jeg kan godt se, at nogen har godt af at blive sparket igeng, men jeg føler mig ærligtalt som jaget vildt, og meget dårligt behandlet.
Stakkels arbejdsgivere, sikke meget "lort" de må få ind af dørene.
dec 2007
Faktisk kikker de ikke på om de er relavante, jeg bliver da opfordret til at søge noget helt uden for mit nivau, for som min kontaktperson i FOA siger... jobannoncer er bare en ønskeseddel, og man får jo ikke alt man ønsker sig. Øhh nej, men altså det er jo heller ikke sjovt at blive ved med at få nej, selvom man godt ved, at det er job, mne nok ikke ville få!
dec 2007
åh sådan en gang bøvl