{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Hva ka jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne tidligere veninde der har haft lånt en taske af mig.. Vi er blevet uvenner, da hun ikke kunne accepter min beslutning..
Men hun havde min taske som jeg desværre ik nåede at få inden hun blev sur på mig.. Nu har jeg skrevet to meddelser vi nettet hvor hun sidder da hun har skiftet nr uden at give mig besked.. Har sagt til hende at jeg gerne vil have de 300kr som min taske koster..
Hun har læst begge disse poster og er sikkert også sat på filter nu..
Nogen der ved hva jeg kan gøre?
Andet end at klappe hende en på lampen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva ka jeg gøre?
  • #1   4. apr 2008 Ups sku ik skrive at jeg har lyst til at klappe hende en.. Trækker jeg tilbage.. Er bare så tosset på hende

• #2   4. apr 2008 Du må jo opsøge hende og bede om at få tasken tilbage.. Uden at slå...

• #3   4. apr 2008 Hun sagde at den var mellem hendes ting hos hendes x kæreste.. Ham ringede jeg til og der var den ik.. Og pludselig er hun villig til at købe en ny via trendsales..
    Siger så til hende at jeg hellere vil have pengene da min taske hun var brugt meget få gange og ik vil have en brugt..
    Desværre er hun blevet fyret der hvor hun arbejde og hun har fået ny kæreste og det eneste jeg ved er at han bor i sydhavnen..

Er i sikker på at jeg kan melde hende for det? For så vil jeg gøre det..

• #4   4. apr 2008 Alex: Slår hende heller ik.. Har jeg mit liv for kært til.. Gider ingen voldsdom smiley Har det lige så fint lige nu smiley

• #5   4. apr 2008 er hun i næsten samme problem, lånte min veninde 1200 kr så hun kunne bliver inden hun skulle på date og så hendes datter kunne få medicin. men nu er det bare lige sådan at jeg er blevet fyret og har derfor ingen penge pga sygdom osv, men hun vil simpelthen ikke give mig dem og svare ikke når jeg ringer osv. pluds hendes mor skylder mig 800. jeg har 70 kr til resten af måneden lækkert ik..

• #6   4. apr 2008 ER du sikker på at du vil melde hende for en taske til 300,-? Hvis politiet overhovedet har ressourcer til at tage sig af den slags:-) JEG ville betragte det som dyre lærepenge:-)

• #7   4. apr 2008 Mette: Hun har haft en sag på nakken for bedrageri.. Og jeg ved at der sker noget hvis jeg kan melde hende..

• #8   4. apr 2008 du kan nemlig melde hende for bedrageri, og så tager politiet ud og henter tasken til dig..

• #9   4. apr 2008 Hun har ik tasken til mig det er derfor jeg gerne vil have pengen for den. Og jeg er bare træt af at hun kan gå og bedrage alle folk fordi hun lever i sin egen fantasi verden og ik kan se at hun er syg

• #10   4. apr 2008 Randi: Hmm synes ik at hun blandede sig i mit liv.. DEt er jeg træt af at folk gør så jeg lukker af for dem ved de..
    Hun er på en måde skitzofren.. Hun lyver for alt og alle og finder på syge historier uden selv at kan se at det er et problem.. DErfor forsvandt jeg selv ud af hendes liv.. Var bare så dum ik at hente min taske.. Og gider bare ik at hun bedrager folk sådan.. Nu må hun sku lige vågne op..
    Ja sorry jeg er bare mega gal..

• #11   4. apr 2008 haha ja det ku sku godt lyde som hende smiley

• #12   4. apr 2008 Lige præcis.. Det er sådan når man snakker med andre om samme episode så er det en anden historie man hører derfra..
    Hun har bare fundet på så mange løgne at det er helt vildt.. Og man har troet på hende da man ik har snakket med de andre personer og når man gør det nu tænker man bare.. Hold kæft hvor har jeg været dum..

• #13   4. apr 2008 hvis det var mig var jeg taget hjem til hende... jeg syndes det er lidt bedre ansigt til ansigt....hvis du forstår...smil...

• #14   4. apr 2008 Therese: Ja det ville jeg også have gjort.. Men hun har fået ny kæreste og ved bar at hun bor ved sydhavnen.. Hun har ændret ALT siden jeg var gode venner med hende.. DErfor jeg står uden at kunne gøre noget

Kommentér på:
Hva ka jeg gøre?

Annonce