{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Et hundeliv set med andre øjne {{forumTopicSubject}}

Ja på jobbet har der i en 14 dages tid været en af landevejens farende svende og overnatte..
han ligger pænt i et hjørne udenfor den lille kiosk
med sig har han sine ting i en barnevogn..og hans lille hvalp..
han står hver morgen op klokken 7 ..når vi møder på job dernede...han er en flink fyr ..det må jeg give ham ..
men det er nu ikke fyren dette handler om ..det handler om hans ledsager ..en hvalp..blanding af schæfer ..rottweiler og labrador ..
bare at se det sammenhold de har ..det er jo fantastisk..
de står op hver morgen klokken 7 ..drikker engang morgenkaffe...hunden får en skål mælk ..og spiser lidt ...
sammen drager de videre afsted når vi er ved at åbne..til en anden plads hvor de kan opholde sig imens.
de vender tilbage om aftenen...laver lidt mad ...og lægger sig sammen til ro i hans sovepose ..
også er det jo jeg tænker ..den hund må da virkelig ha det godt ..den har et fedt sammenhold med sin ejer ...den skal ikke undvære ham på nogle tidspunkter af døgnet ..for den er med over alt ..den får frisk luft og rigeligt med motion ..ja jeg tror den nyder det liv den har fået ..de skal så videre mod nyborg på fredag engang ..og det blir da helt trist at sku sige farvel til de to ..

men ja ..nu var det hundens liv det drejede sig om ..det sætter jo tankerne igang når man læser herinde ..."at ricko må ikke få grøntsager..for så får han dårlig mave".....osv osv ..den hund er sund og rask..og den spiser hvad den nu får ..tilmed chokolade ..griner


blot set fra en anden synsvinkel ...
og nej var ikke brok ...blot en lille sød historie ..for ka ikke rigtig lade vær at tænke på de to


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et hundeliv set med andre øjne
Kommentér på:
Et hundeliv set med andre øjne

Annonce