{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Jeg HADER Biva.... {{forumTopicSubject}}

Nøøøøj dem er vi dælme ikke tilfredse med da .. For halvandet år siden købte vi sofaer hos dem.. (Altså er der stadig reklamationsret) Men nu er nogle af syningerne smuttet i de her sofaer og andre er på vej til det . Man kan se hvordan de strækker sig og det er flere steder den er gal ... Nå men vi hopper ind i butikken og viser dem billeder. Deres chef skal så lige se på sagen og så vender de tilbage .. Så ringer de og chefen vil gerne hjem til os at se sofaerne.. Det er da ingen problem herfra . Han kom så igår for at se på dem. Han stillede lidt spørgsmål og så sluttede han af med , at han skulle vende det med sin distrikschef.. OG så ville han ringe senere.. Han var hos os i under 5 minutter..

Det var da helt fint ... Så ringer han sidst på eftermiddagen for at fortælle os vores reklamation er AFVIST , da det tydeligvis er vores egen fejl de syningerne er gået i stykker .. Trods der INGEN kradsmærker er , så mener de nemlig det er vores katte som skulle ha kradset i syningerne osv ..

Så nu går til altså til forbrugerstyrelsen .. Det kan ikke være rigtigt .... :S:S :(:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg HADER Biva....
Kommentér på:
Jeg HADER Biva....

Annonce