{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Snart fødselsdag.... :oD.....! {{forumTopicSubject}}

Jeps, så har mor her snart rundet er år ekstra på bagen... :oD....

Den 11 maj er man så blevet et år ældre....:o/

Faktisk er det sådan at det meste af sidste år vil jeg helst smide i glemmebogen... Det var et år, hvor jeg svævede mellem liv og død, gennemgik lange hospitalsophold, flere operationer mm.... Til sidst endte jeg så som pensioniseret stomipasient, men med livet i behold... :o)

men nu sker det altså for mig.... Den 11 maj i år,går jeg en ny tid i møde håber jeg.....

Og skulle der så være nogen der vil vide hvad jeg ønsker mig mest i hele mit liv... Så er svaret enkelt :

EN CHIHUAHUA.......

Mit liv og min samling af hunde ville ganske enkelt være FULDENDT med en chihuahua....

Lad mig sige det sådan her:

Det er IKKE fordi det er en lille modehund.....
Det er IKKE for at rende rundt til diverse udstilninger....
Det er IKKE for at avle løs med den....
Det er IKKE for at rende rundt med fine papir at blære mig med...

Der findes kun en enkelt grund :

Jeg er vildt betaget af racen. Jeg synes denne lille hund er fuldstændigt bedårende med sine store øjne, æblekinder og ikke mindst støre ører....

Og hver en chihuahua har en meget stor og helt speciel personlighed....

Og hvad kan jeg så tilbyde sådan en bette fyr/tøs.....

JOW, et varmt og kærligt hjem, hvor hunden bliver behandlet i ren luksus.... (bare spørg rosie og nemo)

Grænseløs kærlighed.....

Jeg kan gå ture med den, små turer ved stranden, i skoven, ved søen da jeg er så heldig at bo i nærheden af disse faceliteter....

Og et hus fyldt med legetøj kurve og møbler man kan flyde og lege i...

En kæmpe have med fri adgang hvor man kan lege vildt og ubehærsket.....

SE skulle der nu side en derude og tænke jamen det lyder sku meget godt det der, så er jeg nødt til at sige som det er.... Penge har jeg ikke mange af, men kan da tilbyde en fair afdragsorden, så fremt nogen synes de har sådan en bette pus som ville passe til mig....

Jeg har dog en opsparing til mine hunde jeg sætter et beløb ind på hver måned til uforberedte udgifter så som dyrlæge osv..... :o)

Nogen der synes det her lyder som en genial ide, så lad mig endelig høre fra jer.....

Det behøver ikke at være en hvalp...... ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart fødselsdag.... :oD.....!
Kommentér på:
Snart fødselsdag.... :oD.....!

Annonce