{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.378 visninger | Oprettet:

Dagplejer med hund = dyremishandling?? {{forumTopicSubject}}

Tja jeg har ladet mig fortælle at hvis jeg søger som dagplejer og får jobbet, så er det dyremishandling/ikke et hundeliv....

Øhm....

Hunden må som sagt ikke være sammen med børnene, så min hund vil komme til at være på vores 1. sal, hvilket indeholder 53 kvm.
Hun har sin kurv, mad og vand - og i middagspausen hvor børnene sover, vil hun komme ned i haven...

Hun vil få en lang gåtur tidligt om morgenen + når min forlovede kommer fra job....

Jeg kan VITTERLIGT ikke se forskellien på at jeg arbejder som dagplejer eller har et andet arbejde hvor hun så vil være alene hjemme fra kl 7 - 15-16 stykker....

Er jeg fuldkommen bindegal og dyremishandler!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagplejer med hund = dyremishandling??
  • #1   12. maj 2008 Nej det er du da bestemt ikke.. sikke noget pjat..

• #4   12. maj 2008 Dumt spørgsmål....
    Men hvorfor F***** må hunden og børnene ikke gå sammen??!
    Min veninde er da dagpleje mor og de har både hund kat og kanin... Og der går børnene da sammen med alle 3 dyr!

• #5   12. maj 2008 Olivers dagpleje mor,havde osse hund.. Den var ikke sammen med børnene,hele tiden.. Men så det ikke som et problem hverken for hunden eller børnene..

• #7   12. maj 2008 Frk Lautrup - Jo man må gerne have hund når man er dagplejer - man må bare ikke have hunden i samme rum som børnene.......