267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vilde dyr Vilde dyr

I får lige et indlæg jeg har kopieret fra Facebook - det kunne være, at det var nyttigt her i sommeren når det vrimler med dyr på veje osv..

"Ved du at hvis du fundet et vildt dyr, der er såret eller sygt eller på anden måde nødstedt. Så kan du ringe til Falck på tlf. 7010 2030.

Det koster dig ikke noget at rekvirere hjælp hos Falck, som vil tage dyret med til en dyrlægen eller aflive det, hvis der ikke er andet at gøre.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vilde dyr
  • #1   16. maj 2008 Er det dit husdyr der er kommet til skade, kan du hos Falck tegne en sygetransport der dækker dette, på samme måde som vis du selv kommer til skade.
    Du ringer efter en transport til dyrlægen for dig og dit dyr, på sammen måde som var det en person der var kommet til skade.
    Ved husdyr skal du altså tegne en forsikring for det er "gratis".

• #2   16. maj 2008 Anne.... det tror jeg er almenlig viden at man skal ringe til Falck.
    Jeg har nogle streamer til at ligge i bilen, det er nogle der er specielt lavet til at makere hvor man har påkørt dyret, man kan så udfylde det med div. oplysninger som kan være faclkrederen til hjælp.

• #3   16. maj 2008 Jeg vil så lige fortælle jer at man ikke kan regne med falck.
    For et par år siden kørte jeg galt med hestetrailer. Jeg stod ude midt på vejen med to store heste som var drivvåde af sved. I Januar måned.
    En trailer der var total smadret.
    Jeg ringede til falck. Jeg fik den besked at der var 6 timers ventetid.
    Så dem kan man ikke altid regne med.

• #4   16. maj 2008 Anja

Ei øv smiley måtte du så bare vente i 6 timer??

Kommentér på:
Vilde dyr

Annonce