{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

søger lige lidt krybdyrs ejer {{forumTopicSubject}}

tja jeg har jo sagt ja til at min 6 årig søn må få en dvæg skægagame og har idag været inde og se på en i en butik, hvor sælgeren selv ejede en, så hun var rigtig flink til at fortælle om den,

har så læst lidt her til aften om dem og de lyder egentlig lette at passe(det bliver en fælles opgave for ham og mig)

men er de så lette at passe, er der noget vi skal tage hensyn til og huske,

hvor stort terrarie skal den have, er 60x45x60 nok også når den er voksen,(jeg mere til nr større)

hvilket terrarium er bedst, når der nu findes børn,hund og kat(det kommer til at stå i stuen)

jeg har ikke sagt 100% ja endnu til ham, men da alle sådan nogle krybdyr,padder, slanger intr. ham og har gjort længe, har jeg bestemt at det nok er okay,

håber i lige har nogle guldkorn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger lige lidt krybdyrs ejer
  • #2   16. maj 2008 (link fjernet)

et rigtig godt sted at finde svar på alt omkring agamer

• #3   16. maj 2008 for mig ville terrariet være ok til at starte med men når den bliver større ville jeg invistere i et større..

Jeg har haft en leguan der havde jeg et terrarie uden lås eller lign og det fungerede fint man skubbede bare front stykkerne til side som skydelåger..

Jeg synes også de er nemme at passe bare man husker de også ska ha nærvær og kærlighed som andre dyr og selvølgelig har de ting i terrariet som der er behov for..

Eller kan man læse en masse om dem i krybdyrs bøger som man normalt kan låne på et biblotek eller ville jeg mene at man kan google en masse..

j

• #4   16. maj 2008 det bedste er klart at få et par. de kan altså hurtigt blive deprimeret af at være alene... det vil være mit bedste råd:-)

str på terrariet er lidt op til din samvittighed. det kan lade sig gøre med et forholdsvis lille terrarie hvis i tit tager dem ud på gulvet så de kan rende lidt krudt af

og ja, de er faktisk lette at passe:-)
    Og sjovt for børn at lede efter biller og andre kryb i haven og give til agamerne.
    Husk også at give dem grønt. gerne mælkebøtter, græs

• #5   16. maj 2008 hehe mælkebøtter er ikke et problem her, der snart flere af dem end der græs i haven :o(

jeg troede ikke de måtte få dyr fra haven, det ville jo klart gøre det endnu sjovere for ham,

og tak for linkene, der var lige lidt ekstra at læse på

• #6   16. maj 2008 Hejsa,har selv landskildpadder og har fået meget viden igennem Krybdyrsforum.dk.Håber at i bliver glade for det nye familiemedlem.

Kommentér på:
søger lige lidt krybdyrs ejer

Annonce