ARRRGGGHHHHHHH ARRRGGGHHHHHHH
Må bare lige komme af med en smule af min frustration...
Jeg er SÅ træt af de piger der anskaffer sig en lille hund der kan sidder i deres taske !!! Har nu gentagene set indlæg efter indlæg hvor en kærlig hund sidder og kigger med bedrøvede øjne på en... Og så vil de squtte have det stakkels dyr ! De vil bare af med ham fordi de enten vil have en der er mindre, bytte til en anden model.. ikke har tid, skal rejse, flytte WHAT EVER !!! Det næste bliver vel at en pige skriver hun skal af med sin chi.... da den har knækket hendes negl fordi den var for tung til hendes håndtaske ! Nej nu er det sommer og man vi gerne en masse ting, så er hunden bare i vejen ! Ellers er hunden gået fra hvalp til voksen og så ikke lige så nuttet mere !!! Så skal den skam bare skiftes ud !!!!!
UNDSKYLD mit sure opstød, men nu var det bare ikke nok at sidde og bande for mig selv mere !!! Det er ligefør jeg får tårer i øjene når jeg ser de stakkels hunde !!! Der må da kunne gøres noget ?
TÆNK jer for fanden GODT om INDEN i anskaffer jer et levende væsen ! Det er - har aldrig været og bliver ALDRIG en brugsgenstand man kan tage frem som det passer en !
JA, de kan være besværlige, larmende, svinende, koste penge... Og ja Piger, de vokser gerne når de er hvalpe ! Hvordan kan det komme som en overraskelse ???? Men de er noget af det bedste der findes, noget af det mest tillidsfulde og de er afhængige af den der vælger at tage den til sig !!!!!! Du valgte den - den valgte ikke DIG !!!!
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 809
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.134
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.743
LOOOOOOOOOOOOOOOOL
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.313
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
tror faktisk nogen gangen de små-piger bliver overrasket over at det er en hund, de har købt. den skider sgu på gulvtæppet og æder hjørnerene af sofapuderne
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 368
ARRRGGGHHHHHHH