536 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ARRRGGGHHHHHHH ARRRGGGHHHHHHH

Må bare lige komme af med en smule af min frustration...

Jeg er SÅ træt af de piger der anskaffer sig en lille hund der kan sidder i deres taske !!! Har nu gentagene set indlæg efter indlæg hvor en kærlig hund sidder og kigger med bedrøvede øjne på en... Og så vil de squtte have det stakkels dyr ! De vil bare af med ham fordi de enten vil have en der er mindre, bytte til en anden model.. ikke har tid, skal rejse, flytte WHAT EVER !!! Det næste bliver vel at en pige skriver hun skal af med sin chi.... da den har knækket hendes negl fordi den var for tung til hendes håndtaske ! Nej nu er det sommer og man vi gerne en masse ting, så er hunden bare i vejen ! Ellers er hunden gået fra hvalp til voksen og så ikke lige så nuttet mere !!! Så skal den skam bare skiftes ud !!!!!

UNDSKYLD mit sure opstød, men nu var det bare ikke nok at sidde og bande for mig selv mere !!! Det er ligefør jeg får tårer i øjene når jeg ser de stakkels hunde !!! Der må da kunne gøres noget ?

TÆNK jer for fanden GODT om INDEN i anskaffer jer et levende væsen ! Det er - har aldrig været og bliver ALDRIG en brugsgenstand man kan tage frem som det passer en !

JA, de kan være besværlige, larmende, svinende, koste penge... Og ja Piger, de vokser gerne når de er hvalpe ! Hvordan kan det komme som en overraskelse ???? Men de er noget af det bedste der findes, noget af det mest tillidsfulde og de er afhængige af den der vælger at tage den til sig !!!!!! Du valgte den - den valgte ikke DIG !!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARRRGGGHHHHHHH
  • #1   20. maj 2008 Uuuh,. Det SÅ godt sagt! -At jeg slet ikke har noget at tilføje! SÅDAN! smiley

• #2   20. maj 2008 Man kan jo desværre kun håbe på at opdrætterne begynder at studere deres købere lidt nærmere..

• #3   20. maj 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=22243

LOOOOOOOOOOOOOOOOL

• #7   20. maj 2008 Pat; Haha ! Nu har jeg jo så skrevet at jeg ikke er intra, da HAN er for tung til min gucci håndtaske ! Han matcher heller ikke mine møbler ! Sofus skal jeg desværre også af med da vi skal have nye sofaer og han passer ikke ind mere ! Dutter ikke væk !!! GG

• #8   20. maj 2008 kan kun give jer alle ret og er glad for at mine hunde har en størrelse så de ikke passer i en gucci-taske

tror faktisk nogen gangen de små-piger bliver overrasket over at det er en hund, de har købt. den skider sgu på gulvtæppet og æder hjørnerene af sofapuderne

• #9   20. maj 2008 Vi som opdrættere har nu også en stor del af ansvaret, jeg har lige måtte afvise 2 hvalpe købere i dag, uh det er ikke så sjovt, men den ene var en ung pige på 16 år og det var ikke meningen at mor skulle tage over, så det syntes jeg var for usikkert og den anden var en mand med 2 børn som han er ene om, det er der ikke noget galt i men han arbejder meget og så var det meningen at de 2 børn på 12 år skulle passe hvalpen, det ville jeg ikke være med til, så jeg måtte sige desværre og jeg har enda 9 hvalpe af Maggies og 2 pleje hvalpe, men jeg mener at alle skal have et super godt hjem og det har jeg fundet til de 10 af hvalpene. Så jo ,vi skal lige se på os selv først

Kommentér på:
ARRRGGGHHHHHHH

Annonce