{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

At føle sig snydt? {{forumTopicSubject}}


Åh jeg hader kunder som bare bliver ved og ved og ved med at brokke sig.

Idag fik jeg den ære at have en kunde som havde fået et skilt med forkert skrift.,
Okay fint nok. . Det der jo ikke noget at gøre ved. Så må vi jo lave det om.
Men, ikke nok med det havde hun 1000 andre ting at brokke sig over. hendes låse, at der står service bil på regningen. osv. Hun siger samtidig at de havde betalt for skiltet allerede, men at det stod på regningen.

¨å det ender med at jeg giver hende pengene tilbage for det skilt (altså de penge hun skulle have betalt for meget?) ..

Og jeg føler mig bare snydt.. Lige en dag som idag , hvor jeg er alene, min chef er på kursus. og alle de andre tager ikke deres telefon. så har ikke nogen at spørge til råds. Hvad ville i gøre? .

Følte ikke jeg kunne gøre meget andet end at give pengene tilbage . Men har en ide om de bare prøvede at snyde mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At føle sig snydt?
  • #1   21. maj 2008 Jeg arbejder i tølløse. Men problemet er han først kommer på tirsdag. det er lang tid at vente på et skilt man skulle have brugt for 2 uger siden? smiley så. ja. prøvede bare et eller andet :/.

    Hader det. når det er dage som idag hvor man ikke kan få fat på noigen !


  • #2   21. maj 2008 Arbejder i boligselskab og kender udemærket den følelse.

    Men så en dag kom min chef med den sødeste historie om et æsel og en landmand:

    En landmand har et æsel. Æslet går frit rundt og en dag falder æslet ned i landmandens brønd. Landmanden er meget fortvivlet, og ved ikke hvad han skal gøre. Han går ind i laden og finder et reb. Rebet kaster han ned til æslet og råber "kravl så op". Men som i nok kan regne ud, så kunne æslet jo ikke kravle op af rebet. Landmanden går så over til sin nabo og fortæller, at hans æsel er faldet i brønden, og han ved ikke hvad han skal gøre. Og spørger så til sidst om naboen har en god ide. naboen tænker længe, men han kommer ikke på noget. Til sidst bliver de enige om, at så er det nok bedst at dække brønden til og gøre det af med det stakkels æsel.

    Mændende går så i gang med at skovle jord ned i brønden, og efter nogen tid siger landmanden til sin nabo, at han lige vil prøve at kigge ned og se om æslet er død. Men, da han kigger ned i brønden får han sig en overraskelse. Hver eneste gang æslet har fået en spand jord i hovedet har den rystet det af sig og har trådt op på jorden.

    Så selvom folk har en dårlig dag og skælder Jer ud eller brokker sig, så husk på æsel-historien :o)

    Forsat god dag til Jer alle.


  • #3   21. maj 2008 meget god smiley

Kommentér på:
At føle sig snydt?

Annonce