{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg hader det
  • #1   25. maj 2008 Hvorfor ikke stille på sin bruger, så den ikke kan modtage bedømmelser, hvis man ikke kan kapere dem man får?

• #2   25. maj 2008 Alså det er jo en af mine IRL veninder, synes bare det er mærkeligt at hun giver igen bare for at provokere.

• #3   25. maj 2008 Det er vel ikke være end at hænge en anden person ud i forum.

• #4   25. maj 2008 enig med ane-mari lad være med at give bedømmelse hvis du ikke syntes om hunden eller billederne..
    tænk på at det er jo deres "børn" og når man giver dårlig bedømmelse bliver de sure, for for dem er deres hund jo verdens sødeste..
    din hund er jo også verdens sødeste efter din mening..
    så altså lad være med at bedømme...

• #5   25. maj 2008 Det er jo hendes eget problem hun tigger også stemmer o.s.v.

• #6   25. maj 2008 Jeg personligt giver kun høj eller ekstra høj eller undlader helt, at give en bedømmelse !..

Du har fået en middel, muligvis fordi du selv har fået en middel, det kan jo også være, at brugeren ikke synes, at din hund er til mere end middel ?...

• #7   25. maj 2008 tilmed skal man også lige tænke på at der er mange børn herinde, og de tåler jo ikke kretik... tøs næsten ikke lægge mig ud med et barn, mange af dem overfuser en på så grov en måde man bliver squ helt bange for dem....

• #9   25. maj 2008 Hvad er stemmesystemet værd hvis det er #forbudt# at give lav og middel ?

Jeg vil da hellere have en middel og en forklaring / vejledning til hvordan billederne kan blive bedre end folk sidder i stilhed og tænker "hvor herre bevarres" når de ser billederne af mine hunde..Eller endnu værre.. Bagtaler mig pga. dårlige billeder.

Men igen.. Jeg er nok bare mærkelig

• #10   25. maj 2008 Ja, men hun starter med at give mig x-høj så en høj og nu middel

• #11   25. maj 2008 Jeg giver ALDRIG andet end høj, har jeg intet pænt at give lader jeg helt være..!
    Alle hunde er dejlige, men på forskellige måder ..
    ingen hunde er ens, hverken udseendet eller sind - og derfor synes jeg ikke at man kan sige " den hund kan jeg ikke lide " - for jo da, jeg elsker alle dyr, nogle mere andre mindre, men aldrig så lidt så jeg ville give en middel eller lav "!

• #12   25. maj 2008 Lad være med at bedømme hunde, hvis du ikke kan klare at få en bedømmelse tilbage. Og lad være med at hænge hende ud, slet emnet.

• #13   25. maj 2008 Min mor sagde altid: Hvis ikke du har noget godt eller fornuftigt at sige, så hold mund.

Det må være det samme med stemmerne - der er da ingen grund til at gøre andre kede af det / sure, hvis ikke det er strengt nødvendigt. Du har vel ingen personlig glæde ud af at såre andre, så lad dem da elske deres vovse - uanset charme eller mangel på samme.

• #14   25. maj 2008 jeg har engang 'klaget* over en middel bedømmelse som ikke vr begrundet.. også viste det sig at det var en fejl og den blev rettet *gg* så måtte jeg lige gå mine egne bedømmelser igennem også havde jeg sku selv givet 3 stk hvor der helt klart skulle være givet en høj -- så folk kan komme til at trykke forkert..

har det på samme måde, hvis ikke jeg har noget positivt at sige om folks hunde så holder jeg min mund..

jeg er selv vældig nærtagen specielt over pølse. også derfor han ikke deltager i udfordringer - bliver simpelthen så muggen hvis han taber *gg* kan slet ikke forstå hvorfor andre ikke kan se han er verdens bedste hund

• #15   26. maj 2008 Hvis man ikke må give andet end høj og ekstra høj, hvorfor skal de andre muligheder så være der?

• #16   26. maj 2008 CH - jamen selvfølgelig er de der for at man kan bruge dem - men som jeg også skrev tidligere - hvilken glæde har man selv af, at fortælle andre, at man synes at deres bedste ven i verden ligner en idiot ??? Eller at billeder er dårlige - jeg har da flere gange givet en høj, selv om billeder var dårlige, men så har jeg skrevet i min bedømmelse, at det pga af hunden de fik en høj, ikke pga billeder, som jeg i øvrigt glædede mig til at snart at se nogle bedre af ....

• #17   26. maj 2008 Kirsten, min pointe er egentlig, at systemet slet ikke fungerer....

Det er for følsomt - i mine øjne burde det faktisk nedlægges. Men hele HG er baseret på den konkurrence mellem brugerne, så det bliver den næppe.

• #18   26. maj 2008 jeg giver altid kun høje, hvis jeg syntes hunden ikke fortjener det så giver jeg ingenting.

• #19   26. maj 2008 CH - jeg kan godt se hvad du mener. Det ville jo nok være det bedste at det blev fjernet, men så tror jeg også at HG "mister kunder" - d.v.s. alle dem, som er konkurrencemennesker (det er alle vel lidt - eller hvad?).

• #20   26. maj 2008 Jeg er bestemt ikke konkurrencemenneske herinde.

Jeg er ligeglad - jeg hygger mig over kommentarene, men ved faktisk ikke rigtigt hvordan det ser ud med bedømmelserne ;o)
    Udfordringer har jeg kun meget meget sjældent deltaget i...

Det får mig slet ikke op at ringe ;o)

• #21   26. maj 2008 CH - Jeg elsker udfordringerne, men det er mere princippet i at have dem igang der muntrer mig. Om jeg vinder eller taber kigger jeg ikke efter. Jeg kender jo mine hunde og ved at jeg har verdens bedste vovser indenfor mine 4 vægge og hvad betyder andres mening så????

• #23   26. maj 2008 fimze har også fået en middel, uden kommentarer, men jeg sendte en høj retur, smiley

Kommentér på:
Jeg hader det

Annonce