446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Jeg har nu en meget opdraget hund... Jeg har nu en meget opdraget hund...

Kan huske engang i 05 hvor jeg snakkede med Anita på MSN.. Pludselig er hun væk, og da hun kommer tilbage siger hun at hun lige skulle skælde Daisy ud for at have ædt kattens leverposteg..

Jeg sad der med mine hvalpeproblemer og synes det var en bagatel, så jeg sagde "når jeg har en hund der er så trænet, at min største bekymring er om den æder kattens mad, så er jeg lykkelig"

Godt nok er det ikke samme hund jeg har nu.. Men jeg kom lige til at huske den samtale.. - og idag har jeg en hund der ikke engang spiser kattens mad !!

Min største bekymring med ham er hvad jeg dog skal begi mig ud i at lære ham næste gang ; )

Jævnfør min teori tilbage i 05 burde jeg så være lykkelig nu.. og ved i hvad? Det er jeg skisme også =D

Jeg æææælsker min problemfrie (7-9-13) hund =D

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har nu en meget opdraget hund...
  • #1   27. maj 2008 Dejligt..
    Skønt at du husker at værdsætte det.
    Man har en tendens til at hige efter det man ikke har og glemme alle de gode / dejlige ting i livet.. Som feks en godt opdraget hund

• #2   27. maj 2008 Ja er det ikke dejlig at have en hund man træner med. Jeg har trænet i DCH med min hund i en del år. Men han kan og så finde på at gøre ting jeg ikke lige regner med og det er helt sikkert at hvis ingen ser på ham æder han og så kattens mad og så er der jo ikke noget et gøre ved det.-Marcos mor

• #3   27. maj 2008 Alex - Jeg kan slet ikke lade være med at nyde det =)

Jeg ved godt hvilken hund jeg startede op med jo ; )

Joan - det er ikke så meget det med kattens mad... mere min udtalelse dengang og hvilken hund jeg har idag =)

Dengang ønskede jeg mig bare en hund der var renlig og gad følge med i snoren *smil*

• #4   27. maj 2008 Jeg har kikket på din lydige og smukke hund..... og jeg MÅTTE simpelthen lave et billede med den..... hvis du vil se det så .... KIK HER

(link fjernet)

• #5   27. maj 2008 Nina -jamen så vil jeg lægge ud med at sige det samme... "når engang jeg har en hund der..." *G*

(du ved jo hvilken opgave der nu venter mig hihi)

• #6   27. maj 2008 Tillykke søde Nina.....ja jeg må jo sige at du sandelig er fantastisk dygtig.......jeg har jo selv set hvor lydig og hengiven Kaoz er........han elsker dig over alt på jorden og vil danse på ørerne til sydamerika for at komme hen til sin mooooar ! ! !
    Jeg fristes så til at spørge om øvelsen med at få ham til at sidde, lægge sig og stå, udelukkende ved hjælp af små kropssignaler, er den også på plads?
    God dag............Lise

• #7   27. maj 2008 ja det er dejligt når men husker at værdsætte de gode ting.

Jeg har også den perfekte hund lydig, renlig og ja alt hvad man kan ønske sig af en hund. MIN BEDSTE VEN

• #8   27. maj 2008 Sådan har jeg det også med min kat *g*

Daj eg flyttede hjem til svigerfar og kæresten kunne jeg se kradsemærker i væggen og på sofaen..

Sådan noget har min kat aldrig gjort.. jeg har set ham sat klør i dørkarmen en enkelt gang, det blev "kurret" ved at jeg klippede hans negle smiley

• #9   27. maj 2008 Bitten - 1000 tak =D

Det er flååååt =D

Michelle - ooork du er godt på vej da.. håber bare ikke det vare 3 år for dig før du opnår det *GG*

Lise - Nej det hjar vi ikke øvet endnu... Det kunne vi jo begive os ud i ; )
    - Og ja, han vil gerne alt hvad moar siger til ham.. måske jeg faktisk også skulle lære ham at danse på ørerne?? *GGG*

Du har jo også en ejer-hentiven-fikseret hund.. som er startet op med så meget mindre.. Kaoz og Ziffer ligner meget hinanden.. måske derfor de er så gode venner =)

• #10   27. maj 2008 Nina -jaaaa det går fremad, men der kunne nu sagtens være 2-3 års arbejde i at få en mini-ko ud af ham *G* (hvis ikke mere. Han er jo ikke heeeelt som Kaoz jo hehe)

Men vi skal da snart til Bogense igen. Du er jo nødt til at se hvor dygtig han er blevet:o)

• #11   27. maj 2008 Michelle - Nej han er ingen Kaoz... Det er vist kun Kaoz der er det *GGG*

I skal være så hjertelig velkomne =D
    - nu er vandet også ved at være så varmt at koen må bade, så det skal da prøves med fætter Reiki ; )

• #12   27. maj 2008 Iiih ja -så kan Koen og Kanden da rigtig komme i deres rette element LOL

Måske Kaoz kunne lære Reiki at det der svømning faktisk er sjovt. Reiki gider kun plaske og lege vandkande hihi

• #13   27. maj 2008 kaoz fanger da bare tang *GGG*

svømmer kun på kommando, ellers er det kun leg og spasserier *LOL*

• #14   27. maj 2008 Hehe -jamen så er det sgu da to tosser på udgang, vi skal opleve ;o)

• #15   27. maj 2008 yeeees... vi læser jo også til pædagog, det er god træning ; )

• #16   27. maj 2008 Nåååh -så det er derfor det er sådan nogen hunde vi er faldet for *GG*

• #17   27. maj 2008 jeg tror det faktisk... det er i hvert fald min undskyldning fra nu af ; )

Kommentér på:
Jeg har nu en meget opdraget hund...

Annonce