{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

sommeren er dejlig......... {{forumTopicSubject}}

ja sommeren er dejlig for de fleste men for en pollenallergiker som mig kan det godt være lidt hårdt i disse perioder uden regn... jeg har lige været ude og gå med chika... og vi legede og hyggede os... og så brød det bare løs med nys og det hele... det er bare møg irriterende og det værste er næsten at jeg har taget mine piller så det ikke burde være sådan.. men men... jeg undgår det ikke...

andre som har det lidt dobbelt med sommeren og alt hvad der springer ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sommeren er dejlig.........
  • #1   4. jun 2008 pollen er sådan noget som blomster af alle arter udsender for at bestøve hinanden blomster så der kan komme frø og de kan formere sig... nogen mennesker reagere så allergisk og for pollenen fra forskellige planter... oftest som udtryk af nys, løbende næser og kløende øjne.. og jeg er desværre en af dem der har det sådan med græs og det er jo desværre lidt svært at undgå... især når man har hund...

• #2   4. jun 2008 Karin - jeg tror desværre ikke at jeg må få sådan en sprøjte i år.. jeg er nemlig gravid... men det kan godt være at jeg skal have nogle lidt stærkere piller eller bare vente lidt længere og se om de så ikke lige så stille tager til i virkning.. har ikke engang taget dem i en uge endnu....

• #3   4. jun 2008 Maria - 3 piller? hold da op.. det var da alligevel en del... jeg har det sådan at for min skyld må det MEGET gerne regne hver nat og så være godt vejr om dagen.. så det hele bliver slået ned om natten...

• #4   4. jun 2008 har du prøvet telfast?

• #6   4. jun 2008 A;H : - du er heldig at det ikke er værre end det.... jeg begyndte at nyse i elevatoren og inden jeg var nået ind af døren havde jeg nust 5 gange og blev ved lidt efter jeg var kommet ind også... det er ikke super fedt...

• #7   4. jun 2008 Er hårdt ramt af det lo... lige pt., men det må jeg bare tage med.

Bider det som regel i mig og tager meget sjældent piller eller spray mod det

• #8   4. jun 2008 Rene - jeg ville gerne hvis jeg også kunne bide det i mig men det er desværre ikke så nemt for mig.. så ville jeg være koblet til en snotklud hele dagen og jeg ville ødelægge mine øjne af at klø i dem.. :S

• #10   4. jun 2008 A;h . - så er du heldig... mit er blevet værre med årene... jeg glæder mig til det begynder at gå den anden vej igen.. før jeg blev teenager havde jeg intet.. :S

• #12   4. jun 2008 SIdsel R, du kan også få øjendråber og en næsespray

• #13   4. jun 2008 sidsel R nu ved jeg ikke hvor langt væk du bor fra Vejle, men der er en akkupunktør, der har hjulpet min venindes mand, som også var meget hårdt angrebet, tror han fik 2 el. 3 behandlinger, så kunne han undvære medicin resten af sommeren:-)

• #14   5. jun 2008 DM - jeg har også øjendråber til hvis det er nødvendigt men næsespray kan jeg ikke få mig selv til at bruge... jeg bryder mig virkelig ikke om at få ting i næsen...

Sascha - ej det må være rigtig rigtig øv... men virker det medicin du har fået i år så bedre?

Karin - det kunne være man skulle se om man kunne finde et sted her i århus der kunne hjælpe mig med det... det kunne være vildt lækkert...

Maria - telfast holder min far fuldstændigt fri for alliergi... de virker ikke helt fuldt ud på mig men jeg tror det er fordi jeg skal have nogen med lidt mere i... min fars er nemlig lidt større.... du skal bare have dem på recept og hvis du er medlem af danmark får du jo så refunderet noget af beløbet.. smiley

Kommentér på:
sommeren er dejlig.........

Annonce