{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  her er stille
  • #2   9. jun 2008 Prøver at holde mig vågen.. det går ikke så godt, så nu er jeg hoppetpå en kande kaffe!!

• #3   9. jun 2008 Siri er du på job og hvis ja hvad laver du så ? *S* sally gør jeg også lidt.......men er ved at trille ned af stolen så træt er jeg *G*

• #4   9. jun 2008 Ja, jeg er på job. Sidder som natportier på et hotel i Aalborg. Det er studiejob og er sådan set udemærket. Der er ikke så meget at lave, så jeg sidder og slapper af hele antten smiley

Er du også på job?

• #6   9. jun 2008 Siri R yes jeg er på job jeg er nattevagt på et opholdsted lige unden for aalborg. vi har 17 børn og unge der er anbragt. *S* hvad hotel er du på...... jeg har arbejdet på hotel scandic og hotel phønix for mange år siden. er jo selv fra Aalborg*S*

• #7   9. jun 2008 sally ja der er til at være her i nat....... de næste par dage skulle jo også være mere kølige.
    jeg ved at det bare er en kort stund at jeg er træt så det gør ik så meget *S*
    i iøvrigt så har jeg fri fra kl 9 i morgen tidlig og så en uge frem lækkert

• #8   9. jun 2008 Jeg er på Quality Hotel.. lige ved siden af Aalborg Hallen. Puha, jeg kunne altså godt forestille mig at Hotel Phønix er et lidt hårdt sted at arbejde. Jeg synes vi har nok fulde tosser her.. men så på et hotel placeret endnu tættere på gaden!!

Det lyder da ellers som et spændende job du har nu. Sover de nu, så du bare skal holde øje??

• #9   9. jun 2008 tjaa jeg tror de sover *LOL* men man ved jo ikke helt ...men som udgangspunkt så skal de sove nu smiley men jeg går runder og finder tit nogen på min vej he he. ( jeg ville sgu nok også ha hoppet ud af mit vindue hvis jeg var 15-16 år og boede sammen med andre på samme alder ) smiley
    og ja det er meget spændene og rigtig sjovt og hårdt nogen gange.
    jeg arbejder 7 dage ( 70 timer på den uge ) og så har jeg 7 dage fri.
    JA vi havde sgu mange tosser på phønix HADDDDDDER svensker og nordmænd *GGG* er det det gamle hvidehus ?

• #10   9. jun 2008 Puha 70 timer på en uge er godt nok hård kost.. men 7 dages fri - det er da helt fantastisk!! Jeg tror da også jeg ville have hoppet ud af et vindue da jeg var 15-16 år... det er da meget mere spændende end at gå tidlig i seng smiley Er det et permanent opholdssted for unge, eller er de der midlertidigt??

Jeg haaaader også bare svenskere og nordmænd.. mest nordmænd. Jeg er så træt af at slæbe de i seng når de har drukket for meget! Og oftest er det midaldrende nordmænd der er de værste, ikke de unge. Sådan en plørefuld dame på 45, der skal hjælpes i seng - det er altså lidt ynkeligt smiley

Det er ikke Hvide Hus, det er det nye hotel der ligger direkte i forbindelse med Aalborg hallen... 50 meter fra hvide hus.

• #11   9. jun 2008 Er på arbejde

• #12   9. jun 2008 Sinna hvad laver du, siden du arbejder om natten??

• #13   9. jun 2008 sinna velkommen i klubben he he
    okay vidste ikke de havde lavet noget nyt der,...*S* ja 70 timer er meget hårdt MEN det opvejer den uge fri smiley fedt at tænke på man kun arbejder 14 dage om måneden ca *S*
    og feks her til sommer ......... jeg har taget 3 ugers ferie og så har jeg 2 friuger mellem også........det vil sige fem ugers ferie hip hip hurraaaaaa*G*
    de kan bo her til de er 18-19 år.... den yngste er 11 år . det kommer meget an på deres rådgiver osv vi har også en akut afdeling der kan de så kun være en kort tid....indtil der bliver fundet ud af hvor de skal være ..

• #14   9. jun 2008 har lige vaeret ude og ryge...
    - og nu hoere jeg musik, og chiller xD

holda op Elin og Thomas N, det er fannme mange timer om ugen..
    - men godt du ikk skal ligge mig i seng, jeg havde fundet en vej ud, det er jeg sikker paa, haha !

• #15   9. jun 2008 Bisqquit ' tro mig jeg kender ALLE tricks........ og jeg får dem ALTID i seng..... smiley
    ja det er rigtig mange timer men det er ok *S* og så er det jo kun hver anden uge......men jeg må indrømme jeg gider ikke en skid den uge hvor jeg er på job.....der er det KUN hente unger og lave mad og så sove. *S*

• #16   9. jun 2008 siri.......... har i meget at lave der så...??? min veninde er oldfrueass på phønix de ligger hvis vandret der oppe

• #17   9. jun 2008 Ja, vi har rigtig meget at lave. Og har faktisk haft det det sidste år.. ved ikke om aalborg er blevet mere populær som turistmål.

men her en søndag aften er der heldigvis meget fredeligt. Ingen stive nordmænd!! Det nyder jeg i fulde drag..:)

• #18   9. jun 2008 Elin & Thomas, hahaha...
    ja det haaber jeg, har i mange unger der proever at rende paa opdagelse?? *G*

• #19   9. jun 2008 Siri:
    kan godt forstaa du nyder ikke at have fulde normaend rendene rundt.. det er da os det mindst charmerende at se paa xD

• #20   9. jun 2008 De er nemlig mindre charmerende at se på - specielt nøgne. For ja, det hænder (foruroligende tit) at de synes de skal rende nøgne rundt på hotellet! Tossede nordmænd smiley

• #21   9. jun 2008 Siri: hahaha' det var dog skoent.....
    hva er det med normaend og svensker og deres alcohol forbrug..

• #22   9. jun 2008 Jamen de går jo helt besærk i alkohol når de er i Danmark. Og kød!! Udover at bruge tide i DK på at drikke sig i hegnet, bruger de også tiden på at købe kød i Bilka. Det skulle efter sigende være bedre og billigere kød i DK... fedt at tage med færgen hjem tl Norge med monster tømmermænd og ti kilo hakket kød under armen smiley

• #23   9. jun 2008 haha' hvor dejligt..
    det er jo sikkert grunden til de alle hygger sig gevaldigt i danmark ;bb

Kommentér på:
her er stille

Annonce