{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mishandlet kat... :(
  • #2   10. jun 2008 ej for satan.. Ville slet ikke læse det hele.. Fik kun læst at hun blev spiddet..

• #4   10. jun 2008 læste det igår ved de nyheder som jeg for ind igennem min min Email fra dyrenes beskyttelse, selvom jeg hader katte pga der er for mange her, kan jeg da sagtens bliv opkogt over at nadre mishandler dem, men jeg selv hader dem som pesten fordi man kan ikke gå en ordenlig tur med sin hund - de laller ´bare rundt, eller skide i ens have eller taresse - for mig er katte afskum- de er en belastning her omkring hvor jeg bor,men ligefrem at at gøre dem ondt - sådan er jeg slet ikke, men derfor kan man godt hade dem ..

• #5   10. jun 2008 hvis katte ikke strjfer sådan rundt, er katte da søde nok,men når de pliver en plage og boligselskabet ikke gør noget ved problemet, eller de katteejer som har dem må ikke engang slippe dem ud i fgl katteloven må de kun være inde på egen grund - så er der ikke noget at sige til man blive sur - det er en af grundene til at jeg gider ikke bo her

• #6   10. jun 2008 Therese D - ja det er det- noget må de fejle og burde metalundersøges, det er sygt det kan vi godt blive enige om, jeg hader dem,men kunne aldrig gøre dem ilde - jeg råber af dem så de kan forsvinde,men det gør de sgu da ikke- de tror de ejer det hele og det er det jeg hader, for en kat er ellers et sødt dyr som sådan, det er blot bare ejer som sætter dem løds- så de bliver en plage for andre

• #7   10. jun 2008 uha den stakkels kat.

vi lever efterhånden i en meget syg verden.

• #8   10. jun 2008 JEg fik da helt ondt et vidst sted af at læse det.
    Synes simpelthen at folk skal have samme behandling som de giver de stakkels dyr.
    Ved selvfølgelig godt at det kan man ikke, men det er tanken der tæller her!!1

Er bare SÅ rasende.....hvor har jeg dog bare ondt af den stakkels kat, og ikke mindst familien.

Kommentér på:
Mishandlet kat... :(

Annonce