{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Eksamenslæsning ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg vil gerne have et godt råd ang. eksamenslæsning. Jeg skal op imorgen i faget kult, dvs. samfundsfag, religion og historie i én eksamen. Jeg har læst de "huller" jeg synes jeg havde, og har ellers fulgt med hele året og været aktiv i timerne. Skal jeg så begynde og læse en hel masse nu, eller er det bedre at ligge det fra sig? Jeg har knap 5 timers forberedelse imorgen når jeg har trukket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksamenslæsning ?
  • #1   11. jun 2008 Stine K

Er du ikke HF elev? der er der da 24 timers forberedelse? det havde vi ihvertfald i sidste uge smiley

Men held og lykke

• #2   11. jun 2008 læg det væk hvis du synes du er med....

• #4   11. jun 2008 Jeg ville foreslå dig st lade være med at læse en hel masse, da det bare dig mere usikker på det du ved nu.. det er også meget svært at lære "en hele masse" dagen inden... Men jeg syntes du kan bruge tiden på at være 100% sikker på at du har styr i dine sager.. altså sådan at det er nemt for dig sat finde rundt i dine noter imorgen i forberedelses tiden.. på den måde får du udnyttet tiden bedst! :o)
    Håber det kunne hjælpe.. Held og lykke med imorgen

• #5   11. jun 2008 evt kan du brainstorme sammenhængene mellem fagene. Hvordan vedrører religion samfundsfag, fx?

• #6   11. jun 2008 Anne Louise: Jo jeg er hf'er smiley Men det er forskelligt hvordan skolerne vælger forberedelsestiden. Vi har reelt 3 timer, men så skal jeg vente på de andre i min gruppe er oppe, så den tid har jeg også til at forberede. Der stilles så knap så høje krav som ved 24 timer.

Tror også jeg ligger det fra mig, er lige igang med at ordne alle papirer nu også må det blive det.

Tak for alle jeres svar, det var rigtig sødt af jer smiley

• #7   11. jun 2008 ..... Og så held og lykke!

Er selv igang med HF, men på VUC så har ikke tværfaglige eksamer smiley

• #8   11. jun 2008 Fantasibarn: Jeg tager den også på vuc, men så bruger de åbenbart ikke samme metoder.

• #9   11. jun 2008 Stine K

Oki vi fik bare af vide fra vores vejledere at det var det samme hele vejen over..

men ja jeg tog den ihvertfald ikke så godt den der ksh eksamen, puuuha første gang i hele mit liv jeg har dumpet noget, fik danmark efter 1950 velfærdsstaten og da jeg kom ud kunne jeg huske alt.. øv øv

men held og lykke da smiley

• #10   11. jun 2008 Jeg synes du bare skal ordne noter. Det er en god måde at repetere på, da du ved at ordne noter får læst en masse forskelligt.

Maria

• #11   11. jun 2008 Anne-Louise S
    Øv hvor er det bare typisk sådan noget. Føler med dig! Kan du ikke tage den om evt?

Jens og Maria: Alle noter er set igennem. Så tror snart det må være det. Glæder mig til det er overstået smiley

• #12   11. jun 2008 Stine K

Nej kan jeg ikke.. eller jo kan tage den vuc enkeltfag men det hjælper ikke på snittet jo smiley

Men skal hverken bruge hue eller snittet til noget så er kun af stædighed at jeg endnu går på HF smiley

Men puuuha hvor har vi da knoklet os frem til denne tid..

smiley

• #13   11. jun 2008 Altid noget du ikke skal bruge det til noget, så er presset ikke så stort.. Synes det er træls at tænke på man skal bruge det forbandede gennemsnit, det stresser i hvert fald mig smiley

Ja blod, sved og tårer har ført os hertil hihi !

Kommentér på:
Eksamenslæsning ?

Annonce