HOLD K.... (eksamen igen) {{forumTopicSubject}}
Hvor er jeg ariig, skuffet og sur!!!
Har skrevet en mail til to af mine lærere, som jeg skal til eksmamen hos her de næste to uger - har skrevet for at hurtigt forklare at jeg ikke kan levere mit bedste, da jeg nok lige har haft den værste uge i mit liv - med en mor indlagt med bækkenbrud, brækkeder ibben og skader på rygrad og nakke... Samt en far, der har haft det møgdårligt! (og det er ikke bare for at brokke mig:-) - Har seriøst haft det elendigt)
Om ikke min ene lærer svarer mig, at hun er skuffet og spørger om jeg virkelig ikke kan nå at gøre mere ved det!!! - Intet om at det er en uheldig situation eller lign... Bare at huner skuffet...
Normalt er jeg ret "hård" og græder ikke nemt, og jeg har aldrig tyet til at forklare mine lærere noget lignende.... Jeg ønskede bare en minimal forståelse... Min anden lærer sagde at han nok skulle lade være med at stille mig for komplicerede spørgsmål, så han kunne sikre jeg bestod, for han vidste jeg havde fortjent det, og at det var en forfærdelig situation....
Det her giver sikkert ingen mening, men jeg er så skuffet over og sur på min anden lærer!!!!
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
En ting er at han/hun ikke vil give dig hjælp til eksamen, det fair hvis det meningen, men man kan da godt eje medfølelse og sådan!
Føler med dig - så må du gøre dit bedste og vide at det er godt nok lige meget hvilken karakter det ender med
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
aug 2006
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Men held og lykke med eksamen, og sidst men ikke mindst god bedring med dine forældre.
Jeg ved hvordan det er og ha syge forældre, det er ikke rart.
jul 2007
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
aug 2006
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Synes bare ikke jeg kan give op nu - men bliver bare voldsomt nedtrykt over en sådan udmelding fra en lærer... I det mindste så VED jeg da, at SÅDAN en lærer bliver jeg fannerme ikke:-)
apr 2007
Min lærer har lovet at stille mig til regnskab for min opgave... Jeg har sagt at jeg ligger til et 4 tal eller lignende med det jeg har fået læst. Han har blot lovet at hjælpe med til at stille spørgsmpl så jeg har muligheden for det. Som lærer stiller man vel altid de spørgsmål, der er mest hensigtsmæssige i situationen, og med det kendskab man har til eleven/den studerende. Man er da nødt til at tilpasse niveauet - som man ville gøre ved enhver.... - Jeg er normalt på et højere niveau, og min lærer vil da givetvis også forsøge at trække mig derop, men ser intet problem i at han kender til situationen, og forsøger at holde mit nuværende niveau!
aug 2006
Men det er da bestemt rimeligt, at han ved, du kan være ekstra følsom og at han derfor måske kan presse dig lidt mindre end han ellers kunne. Måske give dig lidt ekstra tid.
Du skal selvfølgelig bedømmes som alle andre og ud fra de samme kriterier.
apr 2007
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 476
apr 2007
Ja ja... Tror skam det er det jeg har forsøgt at sige hele tiden:-) - At han får at vide at mit niveau ikke er så højt pt, men at han hjælper med til at prøve at bevare det.... - Taget direkte fra mailen: "Det er min opgave at få det bedste ud af hver enkelt af jer.... udfra det synspunkt at i alle er forskellige og reagerer forskelligt og har forskellige ting med "i ærmet"".... Tror skam ikke at jeg bliver bedømt udfra andet end min faglighed, men som jeg har fortalt har min faglighed nok ændret sig - i forhold til hvad jeg normalt kunne præstere, og det er det jeg beder ham forholde sig til:-)
apr 2007
Den hjælper!!!! - FOrventer ikke en fløjtende fis... Forventer bare at man ikke som 29 årig nærmest får skæld ud for at man ikke får lavet sine ting perfekt, som man ønskede, og er ski nok så naiv, at jeg forventede at folk kunne acceptere at man ikke levede op til det man normalt kunne - når man nu havde givet dem en forklaring!
aug 2006
Det kan være, det faktisk kommer til at gå ganske fint på trods...
Jeg krydser fingre for dig - og håber da, at høre et resultat ;o)
apr 2007
Det jeg også har brug fior lige nu er nok at brokke mig:-) - Jeg har -som før skrevet sagt at jeg nok alligevel skal yde mit bedste...
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se, hvad pointen i din mail til læreren skulle være i det hele taget?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Gør mig ondt at høre hvad du går igennem i øjeblikket. God bedring til både mor, far... og dig! Hrld og lykke med eksamen.*SS*
apr 2007
Jeg er fuldt indforstået med at jeg muligvis dumper på grund af mine mangler - men tror jeg har haft trang til at forklare hvorfor jeg har lavet noget "halv-lort":-)
apr 2007
Jeg aner ikke hvordan det kunne lade sig gøre... men fik sgu 10 - Det er hvad der kan komme ud af 1 1/2 dags eksamenslæsning og at være ked af det samtidig!
jul 2007
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
Læg nu mærke til den blinkende smiley
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
aug 2006
Ens kundskaber forsvinder heldigvis ikke bare med et snuptag ;o)
STORT tillykke med det ;o)
HOLD K.... (eksamen igen)