{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Lad os sætte pris på hinanden.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu gået længe og tumlet med hvorvidt jeg skal få afløb for mine tanker og frustrationer om blandt andet stemningen herinde - for ikke at nævne mange af de ting som vi som brugere er nødt til at se igennem fingre med.

Jeg er kommet til den konklusion, at nu må det briste eller bærer. Så her kommer det:

Jeg er sindsygt ked af den stemning der efterhånden er kommet her på siden, alle sidder klar ved tastaturet for at vente på at der er nogen der "træder ved siden af" så man kan komme til at hidse sig op. Jeg skal bestemt ikke pudse min egen glorie, fordi jeg blander mig også gerne - men ikke unødigt, bare for at "kører" på en eller anden tilfældig.

Jeg er desuden led og ked af, at man kan mærke at mange nu er blevet bange for at sige sin mening, netop fordi der er kommet så mange tabu emner herinde - jeg mener helt ærligt, hvis vi ser en suspekt annonce i markedet herinde, må vi så ikke råbe op? Nej, markedsannoncerne er jo ikke til for at debatterer, men for at sælge en vare! Eller hvad?

Jeg synes ligeledes at det er trist og se, at mange nu har råbt på Hjælpe Administratorer eller lignende løsning, og når dette så sker - hvad gør vi så? Vi lyncher dem på bedste vis, til trods for at de forsøger at gøre det vi hele tiden har råbt efter... Bare de ikke gør det når det ikke lige passer os eller hvad?

Så til jer alle - nu nærmer julen sig, vi har vores hunde og i og for sig hinanden, så hvorfor ikke sætte pris på at vi har et sted hvor vi kan snakke om vores hunde, lærer nye mennesker og kende og hygge os sammen om en fælles interesse, istedet for at hidse os selv og hinanden op over de mindste petitesser?

Til Hjælpe Admin: Tak fordi i gider bruge jeres tid på at forsøge på at gøre det vi ønsker - også selv om vi er nogen der mener det kunne være gjort på en mere hensigtmæssig måde fra Administrationens side.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad os sætte pris på hinanden....
  • #1   2. nov 2005 Rigtigt flot skrevet og sagt A&P , jeg kunne ikke være mere enig . Vi er alle blevet alt for hurtige til at kaste om os med beskyldninger og lign . Jeg vil hellere ikke pudse min glorie , da jeg også har gjort ting jeg ikke burde , men sådan er det desværre for mange af os herinde *S* . Jeg håber vi alle kan ligge fortiden fra os , og starte på en frisk igen , Jeg har og vil ikke lade fortiden styre min dømmekraft herinde , hvad HA kontoen angår , men udelukkende følge de regler der nu er sadt ., og håber /ønsker alle skal være klar over dette *S* .

    Kan alle have en god dag , og Tak for tankevækkende tråd .


  • #2   2. nov 2005 Der fik du også sat ord på mine tanker !

    Jeg kan kun, tilslutte mig ovenstående indlæg !

    Jeg tillader mig lige at citere, da du har ramt hoved på sømmet, med denne kommentar.

    Citat:
    Jeg synes ligeledes at det er trist og se, at mange nu har råbt på Hjælpe Administratorer eller lignende løsning, og når dette så sker - hvad gør vi så? Vi lyncher dem på bedste vis, til trods for at de forsøger at gøre det vi hele tiden har råbt efter... Bare de ikke gør det når det ikke lige passer os eller hvad?

    Lige mine ord !

    Mange hilsner fra
    Moster *ss*


  • #3   2. nov 2005 Godt skrevet Peter & Anne - og i har så ret man overhovedet kan have.

  • #5   2. nov 2005 Hej alle sammen.... Undskyld mit sene respons - men skulle lige til købmanden efter smøger... Det skal jo også til.... :)))

    Men jeg vil bare lige sige tak for jeres svar... Dejligt og høre at jeg ikke er den eneste der går og tænker over det....


  • #6   2. nov 2005 Laila: Jeg ved godt jeg er smuk... *LOOOOL* Just kidding - ved hvad du mener....

  • #7   2. nov 2005 Laila: Hvor er du sød... TAAAAAAAK - og i lige måde.... smiley

  • #8   2. nov 2005 Takker.... smiley

    Og Bebe, som du ved har det jo været længe under vejs mit lille sure opstød.... smiley Så nu kom det ud....


  • #9   2. nov 2005 100 % enig.

    Jeg har også lidt ondt af HA'erne, fordi de bare blev kastet for løverne på den måde.
    Jeg mener stadig, at den store HA-præsident burde have oprettet en tråd for at fortælle at de blev indsat nu, og forklare de præcise regler. Og vel at mærke selv deltage i debatten om det, så vi alle kunne få de svar der nu var brug for.
    Det tror jeg havde afhjulpet en hel del af de skræmydsler, der har været her den sidste uges tid..

    Men gjort er gjort, og jeg er ikke i tvivl om at det nok skal blive godt når alle er faldet til.

    Og skal vi så ikke lige blive enige om at tænke os om en ekstra gang, inden vi stemmer nogen ud?
    Får man lyst til at stemme nogen ud, så træk lige vejret og vent til næste dag. Synes man stadig at den person skal ud, så fair nok.

    Men vi kan jo allesammen komme til at sige noget vi ikke mener.
    Og så synes jeg da at man skal have chancen for lige at falde ned igen og sige undskyld, hvis man har været et fjols.

    Jeg gider i hvert fald ikke længere rende rundt og være sur på de forskellige, så fra min side er tavlen visket ren :o)



Kommentér på:
Lad os sætte pris på hinanden....

Annonce