1.763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Øgler til salg Øgler til salg

Nogen der er interesseret i et par skinker? De er blandinger af blåtunget skink og grankogleskink og er ca 2 år gamle. De er nemme at håndtere og absolut ikke aggressive.
Terrarie på 100x50x50 cm medfølger samt diverse udstyr (varmeplade, varmesten, lys, skjul...)

Skriv for mere info smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øgler til salg
  • #2   25. jun 2008 hvor bor du og hva er prisen??

• #3   27. jun 2008 Jeg er på teltferie (fandt lige en pc på nærliggende bibliotek) men er hjemme på søndag og så skal jeg nok svare jer ordentligt smiley

• #4   29. jun 2008 Så er jeg hjemme - med myggestik overalt smiley
    Skinkerne er hos mig i Helsingør. Så det er lidt langt væk fra jer kan jeg se...

De er jo ikke decideret kæledyr, men de er meget skægge at have ude, de kan godt lide at kravle rundt på sofaen, og på mennesker hvis de får lov smiley De er gode til at klatre. De er altædende og fodres ca hver 3. dag. Deres livret er snegle med hus, eller melorme, eller avocado smiley
    Meget nemme og kønne dyr. Jeg tror det er en han og en hun (de er søskende) men ved ikk om de kan formere sig da de er hybrider.

Kommentér på:
Øgler til salg

Annonce