{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Kommer DKs sødeste hund ikke til fyn?? {{forumTopicSubject}}

Øv hvor er det dårligt, de springer Fyn over i år...
Det er ellers der de sødeste hunde er!! Ej selvfølgelig ikke... Jeg har ellers glædet mig til at nu har jeg endelig min egen hund, jeg kunne have med. (Har været uden hund de andre år.)
Nå der er der ikke noget at gøre ved.

Fra vi med hund:

Torsdag den 7. august drager vi af sted for at møde alle vores danske hundevenner og jeres søde hundebasser. Vi besøger fire byer:

Torsdag den 7. august
Vognsbølparken, Esbjerg

Fredag den 8. august
Kildeparken, Aalborg

Lørdag den 9. august
Tangkrogen, Århus

Søndag den 10. august
Gavnø Slot, Næstved

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer DKs sødeste hund ikke til fyn??
  • #1   11. jul 2008 Næstved?? Odense er da større, hvorfor kommer vi ikke med? det har vi da altid været, jeg var da inde i Kongens have sidste år og kigge og ville ønske jeg havde haft Shiva så hun kunne komme en tur med, jeg må jo stadig bare fortsætte kampen.

Nå men jeg synes da at det er underligt at vi ikke kommer med, de plejede da at være så mange byer rundt. Kan huske sidste år at jeg blev ret betaget af en lille dame der kom med 3-4 gigantiske greyhounds der næsten var dobbelt så store som hende selv. Hende husker jeg da hun famgede mit blik gentagne gange, ret imponerende at hun selv holdte så flot styr på dem med alle de snore

• #2   11. jul 2008 alle tv-regioner har ikke sagt ja til tilbudet.. tv2-fyn har takket nej...
    derfor kommer det ikk til Fyn

• #3   11. jul 2008 eeeeeejjjjville så gerne ha mine 3 med!!!! havde lige sådan glædet mig... øvøv øv øv øv!!!!!

• #4   11. jul 2008 ej hvorfor takker de nej? har lyst til at brokke mig så de kun laver fejlen 1 gang, -selvfølgelig kun hvis der var en del flere der brokkede sig, men det er der måske også håber jeg.
    kan man ikke bare gå ind på tv2s hjemmeside og klage?

• #5   11. jul 2008 husk det er tv2fyn du skal klage ved... jo tror der er mange som klager over det

• #6   11. jul 2008 Det er godt hvis der er mange der vil klage. Så er der måske en chance for at de kommer til næste år.

• #7   11. jul 2008 Pernille:

Ja det er også det jeg tænker, at de så fortryder det lidt hvis de får mange klager. Derfor vil jeg lægge en klage mere ind for at øge presset. Jo flere jo bedre, tænker også på alle de andre.

Christina:
    ja det er rigtigt, det skal jeg nok huske, ville være ærgeligt hvis jeg har brugt tid på en klage de ikke får

Kommentér på:
Kommer DKs sødeste hund ikke til fyn??

Annonce