334 visninger
|
Oprettet:
i morgen er dagen (udf) {{forumTopicSubject}}
hvor jeg ikke selv kan sende udfordringer ud
som den store udfordringsnarkoman jeg er, kan det jo få panikken til at bryde frem.
så skulle nogen have ledige, så send dem gerne til mine hunde.
jeg vil gå i seng nu og glæder mig til at se om der er sendt noget til mig imorgen.
på forhånd tak
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
feb 2006
Følger: 69 Følgere: 138 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 25.668
vi modtager gerne fra jer begge
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
feb 2006
Følger: 69 Følgere: 138 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 25.668
ved nu ikke om jeg er så vild med at han leger. Det har ført til regnvejr hver gang han har leget.
men denne gang er han jo hoppet ned til Molly, så kan han vil ikke lave huller i skyerne
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
feb 2006
Følger: 69 Følgere: 138 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 25.668
i morgen er dagen (udf)