Piv der er noget galt med min hund . {{forumTopicSubject}}
i skal til dyrlægen her inden længe .. vi har ringet .
jeg kom ned til morges og skulel fodre ham .. han gad ikke rigtig rejse sig så jeg kaldte ham op .. han går op og jeg går op med maden til ham da han nogengange vil have den udenfor i stedet .. han skal sætte ned og vente før han må få det .. men når han sætter sig ned falder hele hans bagparn sammen og han lander med et kadash med bagbene ..
Jeg tager ham i kælderen og tænker han er nok bare træt .. da jeg lige har vækket ham ..
men næ nej nede i kælderen skal han sidde igen og han gør det igen .. han rejser sig selv . og vil ikek spise .. jeg finder nogen guffer frem og prøver at give ham han sætter sig med et Kadash og bagbene ligger ikke rigtigt under ham .. han ligger sig ned og får de her guffer .. skal lige siges han er tynd som jeg ved ikke hvad .. og er i forvejen enormt bekymret for ham da han ikke kan tage på . . ( har lige skfitet foder på ham ) og plus han lige har fået ormekur for en sikkerheds skyld .. men jeg får ham til at rejse sig og det gør han så han sidder op også kan han næsten ikke komme længere .. men lidt pres jo ..
forfaen man .. er pisse bekymret .. . :o(
i forvejen fordi han er så tynd som han er og det ser endnu værre ud end det er nu hvor han ingen underuld har så er næsten skaldet .. også nu pga hans bagpart .. han har fået tjekket HD og han har C og dyrlægen mente det var en A og B men ikke i følge DKK ..
skal lige siges den falder ikke helt sammen MEN han lander underligt som jeg aldrig har set en hund gøre . . piv . :o( min bette stakkels hund ..
jun 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 159
Du må lige skrive i tråden når du ved hvad der galt...
god bedring til ham.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
God bedring med ham..
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.718
Må han komme til sig igen..
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.968
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
de regner med det er pga foderskiftet .. jeg har skiftet til noget højt energi foder og det er nok gået lidt for stærkt ..
såå har fået nogen kæmpe piller han skal have og noget Zolag da han får Diarre .. også skal han faste i 2 - 3 dage også skal jeg forsigtigt starte op på hans nye foder igen ..
men han er allerede mere frisk end til morges ..
"heldigvis" var det maven den var gal med og ikke hans bagben ..
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Håber han snart er helt frisk igen:-)
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Men så er du blevet den erfaring klogere med foderskift.
Men han må have ondt i mavsen.
Piv der er noget galt med min hund .