28. mar 2008 Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.451
uhhh...er ALT for nysgerrig {{forumTopicSubject}}
Min nabo var på sjælland og hente sin nye hvalp i går....
Og nu er jeg bare ved at gå ud af mit gode skind.... vil så gerne hilse på ham....
Jeg har fulgt med fra sidelinien siden i foråret hvor hendes gamle hund blev aflivet pga kræft... hun besluttede sig for en australien sheppard og hvilken kennel den skulle være fra, og så kom den lange ventetid, hvornår tæven kom i løb... om hun var drægtig... hvornår hvalpene bliver født osv.
Naboen har været ovre og besøge hvalpene hver weekend, og jeg har fulgt med på kennelens hjemmeside... Og nu er jeg ved at gå til af nysgerrighed.
Håber at ham og Chianti går godt i spænd sammen
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 101 Svar: 835
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.451
Men vil jo også gerne lade hvalpen vænne sig til de nye omgivelser inden jeg kommer rendende. Og så lade det være på naboens præmisser og ikke mine
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Hvis det havde været mig, havde jeg sørret for at ha et lille tyggetorv eller lignende liggende, så jeg havde haft en undskyldning for at kigge forbi idag...:-)))))))
mar 2008
Naboen var meget interesseret i Chianti's ynglingsbamse ( en hund med reb som hale og bidering i halsbåndet), så har været ude at købe en til den nye hvalp.
Men den kom jo lige hjem til hende i går efter en laaaang køretur helt ovre fra sjælland, så syntes at den skal ha lov til at vænne sig til naboen og det nye hjem først før jeg kommer vadende.
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Kan du ikke "pludseligt" få brug for at låne en kop sukker....eller noget...??? ;o) ;o)
mar 2008
har lige været ude at gå en laaaang tur med Chianti... det kunne jo ske at vi rendte ind i hinanden på turen... men nej... mødte ikke nogen lille vaps... øv øv øv
uhhh...er ALT for nysgerrig