{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Sjoveste hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil da personlig give Prisen for mest underholdende og sjove profil til KATJA LOUISE med Natasha..........

Hun har året igennem været den absolutte mest aktive med sjove, skøre og dejlige billeder hvor man altid har kunne få et godt grin ved at kikke på dem.

Jeg vil ikke forklejne de indsendte hunde og billeder - jeg vil bare fremhæve den dejlige pige med det godt humør og sans for fine billeder.

Knæk og bræk fremover Katja Louise - lad os se nogle flere af dine herlige billeder.

Knus fra Karin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjoveste hund?
  • #1   12. nov 2005 jeg syntes der er rigtig mange gode billeder.. men hvilket er det sjoveste..*G* jeg har sat min stemmer, og det er ikke på natasha... sorry

• #2   12. nov 2005 Jeg synes også at Katja Louises billeder er kanon sjove, men også Turbo Bella's billeder. Dem nyder jeg også rigtig meget.

• #3   12. nov 2005 Ja hun har nogle skægge billeder af Natasha :o)

Men det synes jeg nu også mange andre med weimaranere har, deriblandt dig, Karin *S*

For nogle år siden så jeg en udsendelse med weimaranere der var modeller og hold op de var gode til lige at gøre det rigtige, så de blev helt menneskelige. Jeg mener også, at de i udsendelsen sagde, at weimaranere altid ser meget sjove og underholdende ud og efter jeg er kommet herind og har set masser af billeder af dem, kan jeg kun give ham i udsendelsen ret. Hold op jeg kan grine over de weimaranere der er herinde *GG*

• #4   12. nov 2005 (link fjernet)

Siden til Natasha

• #5   12. nov 2005 Yes den er jeg med på!

ET 13-tal til Katja-Louise for hendes skønne billeder af Natasha ;o)

Kommentér på:
Sjoveste hund?

Annonce